Gå til innhold

Jeg er ett troll!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene en hel helg? Skulle han vært borte 1mnd så hadde jeg skjønt deg, men du overlever vel en helg?

Når du er ferdig å amme så har du vel en del helgeturer til gode så du kan jo se frem til det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei han skal bort bare i helga men han jobber jo i uka og kommer ikke hjem før ungene skal i seng omtrent..

Skrevet

Det går som oftest bedre enn man tror. Var alene med 3 barn i to uker, gruet meg masse. Men det gikk veldig bra. Prøv å finne på noe på dagen, gå en tur og vær ute.) Blir mye verre om man bare sitter inne, da går man liksom oppå hverandre. Har du kanskje noen du kan gå ut med?

Dette går sikkert kjempebra. Bare å begynne å planlegge din egen helg uten mann og barn:o)

Lykke til.

Skrevet

Jeg har 2 barn under 2 år, en mann som jobber offshore og i tillegg går på skole i friperioden med lekser og eksamenslesing på kveldene. Vi bor langt borte fra hans hjemsted, så det hender han tar en weekwnd sammen med gamle kamerater i tillegg. Jeg er temmelig skutt på kveldene, men om jeg skulle bli sur og klage hver gang jeg skulle passe barna mine alene et par dager hadde jeg stort sett vært sur, hehe

Skrevet

Forstår at du blir sliten av to stykker :-)

Men... jeg blir litt provosert av folk som ikke unner partneren sin å kose seg! Det er kjempeviktig å gi hverandre frihet og fri. Selv om det koster en selv mye energi.

Når det er sagt så virker det som om du hadde trengt litt fri.. hør om ikke han kan ta begge ungene alene i noen timer en lørdag og søndag, så gjør du akkurat det du vil de timene (venner, shopping, frisør, trening, tur i skogen osv...)

Skrevet

Jeg forstår deg godt. Du ser vel fram til helgene du også som alle andre, da får du hjelp av mannen, og pga den helgen blir det veldig mange dager sammenhengende du ikke får den hjelpen. Klart du kan bli litt sur, men alt i alt så bør du late som om du unner mannen din det. (hørtes noe gammeldags ut her ja)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...