Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. oktober 2007 #26 Skrevet 25. oktober 2007 Ja det gjør jeg - og han fiser foran meg..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. oktober 2007 #27 Skrevet 25. oktober 2007 Det er vel ingen mann som tror at jenter ikke driter? Jeg sier ikke at jeg må drite når jeg må det, men han skjønner jo det når jeg lukker dodøra.Bruker ikke bestandig å lukke døra når jeg tisser
MamiMaribel Skrevet 25. oktober 2007 #28 Skrevet 25. oktober 2007 Vi får mageknip!!! ..............:-)
Mom2Two Skrevet 25. oktober 2007 #30 Skrevet 25. oktober 2007 Nei. Synes det er skikkelig turn off... Vi har vært sammen i 10 år, og gjør det fremdeles ikke. Raper ikke heller. Er det ikke greit å bevare litt av magien da? Hva blir det neste liksom? Klippe hverandres tånegler? Klemme ut hverandres kviser..? Yikes... Nei, takke meg til normal folkeskikk. Jeg fiser da ikke foran andre heller, så hvorfor skal jeg vise mannen jeg deler livet mitt med mindre respekt?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. oktober 2007 #31 Skrevet 25. oktober 2007 Gærne damer!! SLIPP FISEN LØØØS!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. oktober 2007 #32 Skrevet 25. oktober 2007 Hadde skikkelig sperre på det før, fikk det rett og slett ikke til. Men så ble vi gift og etter det så fiser jeg som bare det!
firemerkersmør Skrevet 25. oktober 2007 #33 Skrevet 25. oktober 2007 Ja, vi promper, men vi går aldri på do mens den andre ser på.
*ViMsA* Skrevet 25. oktober 2007 #34 Skrevet 25. oktober 2007 Nei, vettu hva!!! men jeg raper som en byggesjauer hehe Men fise og bæsje gjør jeg ikke såvidt han vet! Maser om at jeg skal fise og mener det hadde vært kult... Men er selv typen som sitter å presser det ut og synes det er så kult og teit at jeg blir irritert og sint! Gjør det om vi har gjester også (irriterende, ja!)
Gjest_1001 Skrevet 25. oktober 2007 #35 Skrevet 25. oktober 2007 Jaaaa. Hehe... ellers hadde jeg aldri fått fiset omtrent.
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. oktober 2007 #36 Skrevet 25. oktober 2007 Nei, ikke med hensikt. Altså er ikke krise om det skjer, men ikke med viten og vilje nei. Han er nok mer frigjort enn meg, he he. Men, vi er ikke der, at vi sitter i sofaen og driter foran hverandre uten mål og mening. Kanskje jeg er fisefin, men synes det er ekkelt, hi hi..
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #37 Skrevet 25. oktober 2007 Ja, for svarte! Her fises det ved behov, og det er ofte for å si det sånn;) hehe! Vi ler oss i hjel noen ganger!! Herregud, et forhold uten å kunne fise foran hverandre kan ikke jeg være i hvertfall;p Det beste er når man er skikkelig dårlig i magen og slipper en som ikke høres under dyna.. og så tar du dyna litt opp og slipper den ned slik at lufta blir spredt!! Hahahhaa.. da ler vi!! Men mannen gjemmer seg under dyna si da;)
flashdancepants Skrevet 25. oktober 2007 #38 Skrevet 25. oktober 2007 Jepp, hoho! Er så stolt av det, atte. ;P
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #39 Skrevet 25. oktober 2007 Ja det er klart vi gjør. Han har faktisk sett meg skvise ut et barn, mens jeg bæsja på meg også og ble sydd etterpå med blod overalt. Sånn er livet... Og han elsker meg fortsatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå