Gå til innhold

Fiser dere forran mannen?

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Sambo og jeg har ganske åpen oss imellom og smeller fra oss om vi må.

Kusina mi derimot, og typen hennes (som har vært sammen med typen i snart 10 år) fiser ikke for hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja innimellom, men presser de ikke akkurat ut for å si det sånn. Men han vet at jeg kan fise.. hehe..

Men kjenner også noen som ha vært sammen i evigheter og ALDRI fiser og raper foran hverandre..

Skrevet

Nei, det gjør jeg alt for å unngå :-)

Skrevet

Ja både promper og raper. Er da sammen på godt og vondt er vi ikke? :))

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Nei...jeg fiser bare ved siden av mannen min når jeg tror han har sovna....har liksom ikke kommet til det stadie hvor jeg føler det er helt ok,

Skrevet

javisst og han fiser like mye tilbake igjen.. og av og til SER jeg han presser det ut.. da blir jeg bare sånn blææh :P

Skrevet

han kjenner meg på godt å vont:)

Skrevet

jadda, klart det. også ler jeg rått når han promper. han var typen som helst ikke ville det, synes det var litt flaut men tror det har gått over nå. hehe. har vel en og annen gang pellet meg i nesa også tror jeg.

kunne ikke falle meg inn å være i et forhold der jeg ikke kunne prompe forran kjæresten min altså... så mye som jeg promper... måtte flydd på do hele tiden jeg da. HAHA.

Skrevet

Hadde en kamerat som ikke ville vite om at jenter dreit... I hans verden bæsja ikke jenter, han ble helt "wæææææ" hvis vi nevnte at jenter også gjør nr 2 på do hehe

Skrevet

Ja, selfølgelig! Raper også....

Skrevet

tenk den overraskelsen han fikk når han hadde analsex da, og tissen kom ut med litt bæsj på. hahahahhaahha. eller bare muligheten til at jenter hadde en aaaaanaaaaal. hahaahahhaa.

Skrevet

Hun kusina mi som ikke promper forran typen sin, engang ikke lenge etter at de hadde blitt sammen (hun er ei sånn som gjerne slipper av ei bønne forran venner hun kjenner godt) så våkna hun av at hun slapp DEN fisen på låret til typen: (De lå i skje da)

Lo så jeg grein da hun fortalte det hihi

Skrevet

nei det gjør ingen av oss.

Skrevet

i alle dager?!! hva gjør dere som ikke promper når dere må da? går på do?!!!

Skrevet

hehe! Artig å se sånne debatter. Folk blir liksom litt fnisete ;P tihi, promp og sånn ;) hehe. for å svare: Ja.

Skrevet

Ja!!!! Gjorde ikke det til å begynne med, men nå har jeg ingen hemninger..... Tror faktisk det er jeg som fiser mest no... hi hi

Skrevet

her både fiser og raper vi foran hverandre. ingenting flaut i det.

Han vet også at jeg driter, for når jeg skal på do sier jeg "Jeg må bæsje så hvis du skal på do får du gjøre det nå!"

Skrevet

Ja.. tok jo helt av når jeg var gravid :P Hehe..

Skrevet

ja, eller en annen plass der jeg får være i fred :-) Men jeg slipper visst en og annen i søvne, sies det.

Skrevet

åjada, vi lever jo i et forhold der vi er trygge på hverandre. Jeg er ikke redd for å fise fremfor han nei. Må man så må man

Skrevet

nei det gjør jeg ikke, synes det er kvalmt... fiser heller ikke foran noen andre, syns det blir ekkelt..

men raper gjør jeg.

Skrevet

hehe ja det gjør jeg :)))

og vi har noen salige latterkuler iblandt :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...