Gå til innhold

Julebord 1 des:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

oro tror jeg blir litt for dyrt for de fleste. var keen på en helt uformell jentekveld. for meg kunne vi gjerne ha sittet på en brun pub, så lenge jeg er sammen med dere:) det eneste jeg ikke takler er skrikete og drita fulle fjortisjenter under 18, derfor lite lyst til å dra på 18 års steder. en eller annen cafe/bar greier vi jo alltids å finne hvis det skulle bli problemer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, og hva er galt med fridays? trenger ikke å gå på bagatelle, dinner ol for å ha et koselig julebord med jentene...

Skrevet

Er HELT enig med deg mamsen min :) orker ikke fjaser med tuppert hår som skriker ut "jeg er bare sååå drita lizzzom, så du han driiiit digge fyren jeg klina med eller, han var bare så utrolig fin azza"

Vil bare spise god mat og ha det kos og morro med jetene mine :)

Oro er uaktuelt for min del, både pga pris, miljø og fordi jeg ikke tåler damen som har innredet resturanten hehehe, føler jeg støtter henne om jeg går dit *snål*

Orker ikke noe sånn flott resturant når jeg skal ut å fjåse med jentene, må ha et sted jeg kan le høyt uten at 15 pripne kaffetanter ser stygt på meg hehe ;)

Skrevet

Er i prinsippet ikke noe galt med Friday's i seg selv (bare den på Klingenberg...) MEN jeg er bare veeeldig sær på mat;-) Hehehe... MEN som sagt, jeg trenger ikke å spise noe, og de bør jo ha en salat uansett!!!

Hehehehe, jeg skal ikke uttale meg om damen som har innredet Oro.... Tror neppe jeg har møtt henne;-)

Fins nå noen av de umodne 20-åringene og da, for å si det sånn... Men 18-års steder består som regel av flertallet 16-åringer, ja:)

Skrevet

Jada, umodne folk finnes det i alle aldre :) men det er vel like mange under 18 på slike steder som de som faktisk har fylt 18. Der det er 20 års grense er sjansen litt større for at man slipper fjortiser ;)

Maten på fridays er jo himmelsk *hilsen hun som sluker ALT*

Skrevet

hehe, som jeg skulle sagt det selv:) gleder meg skikkelig jeg!

Skrevet

synes også at maten er digg. orker ikke tenke på vekten( eller hva det er) den ene gangen jeg skal ut;)

hilsen en som sluker der MESTE uten dårlig samvittighet;)

Skrevet

Hehehe... Nemlig;-) Er ikke så glad i fjortiser selv, tiltross for at jeg har vært en av de som har vært der ulovlig...... Men aldri skikkelig fjortis, altså:)

Jeg liker egentlig ikke stort annet enn fisk, så derfor er jeg ikke så glad i maten der.... :P MEN, noe får jeg nok ned hvis jeg drar!

Skrevet

Gleder meg masse selv :) blir morro å treffes uten barn wooohoo!

Skrevet

nesten litt morsomt å lese dette:P

kan vi ikke avtale friday`s da?? også tar vi resten som det kommer... gleder meg jeg også...

• 2 uker senere...
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har ordna med barnevakt så jeg kan komme med mindre jeg blir syk!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...