Gå til innhold

Julebord 1 des:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

starter en liten påmeldingsliste her jeg:) da sier vi 1 des... hvor skal vi spise?? gleder meg jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, gleder meg jeg også:) Jeg foreslår Fridays, god mat og hyggelig folk. Det er ganske dyrt å drikke der, da kan vi eventuelt gå videre for å ta et glass vin, og dere som vil ut får gå ut.. Jeg dropper det;)

Skrevet

Jeg er med! Gleder meg skikkelig. Kan godt spise på fridays. Hvorfor blir du ikke med ut Y?

Skrevet

jeg vil gjerne være med :) har ingen spesielle planer fremover så regner med at det passer uansett dato for min del :)

Skrevet

Har vært en del ute i det siste og det er såå kjedelig.. Dessuten så er jeg ikke 20 enda og de stedene som er kule å gå på, Stravinsky og Cosmo vet hvor gammel jeg er så der kommer jeg ikke inn... Synes det er så koselig å sitte med godt selvskap og nye god mat og vin og dra hjem etterpå, hehe...

Skrevet

med på fridays:) blir så koselig.. er jo ikke lenge til nå..hehe... skal noen bestille bord eller?? ha en fin helg alle sammen:)

Skrevet

er ikke 20 jeg heller. blir 20 6 des =) Så håper ikke alle vil på 20+ sted :) Skal vi vente kanskje en uke til med å bestille bord eller? Sånn at flere kan få mulighet til å henge seg på?

Skrevet

jaja.. vi venter til de som vil har meldt seg på... vi drar ett sted alle kommer inn:)

Skrevet

Kjenner ingen her da, men vil gjerne være med hvis jeg får lov?;)

Skrevet

klart du får lov...

Skrevet

fridays høres bra ut:) litt kjedelig at ikke alle er 20 da! finnes jo ikke steder i byen som er kule å dra på hvis det er 18 års grense. kan jo som noen foreslår over, bare sitte og drikke vin et rolig sted hvor alle kommer inn. utesteder med 18 årsgrense blir desverre ikke jeg med på:) tror dere man må bestille så lenge i forkant da? når passer det for dere, kl 20-21?

Skrevet

alle er velkommen! bare hyggelig å bli kjent med nye:)

Skrevet

Jeg er med :) blir kjempe koselig sikkert! Fridays høres kjempe bra ut,, er også med på å dra et sted å bare drikke litt vin og kose oss.. Eller dra ut his vi kan dra et sted med 20 års grense :) men siden ikke alle kan det så blir det jo litt dumt...

Skrevet

ja vil helst unngå 18års steder... et rolig sted med vin er jeg absolutt med på men vi prøver å holde sammen:) åtte tiden?? ni blir vil litt seint eller?? hvis vi skal spise og ha litt tid etterpå:) vi kan jo bestille bord litt i forkant... nå er vel litt tidlig;)

Skrevet

hmmm, jo åtte er vel greit. får bare komme litt etter om jeg ikke klarer å legge Maria i tide. er det ikke 20 årsgrense på fridays etter kl 21 eller noe? men de sjekker vel ikke leg hvis vi sitter å spiser og greier.

Skrevet

Hvis det er 20 år etter 21, så tror jeg at jeg like gjerne kan droppe det.. Tror de er ganske strenge på legg rundt om kring i Oslo. Har ikke lyst til å ta sjansen på å bli kastet ut kl 21 liksom.

Skrevet

Helene vi vil ha deg med:) vi finner ett sted alle kan være med på.. i så fall møtes tigligere så vi rekker å spise før vi kan gå ett annet sted!!???

Skrevet

Er det det da? har da vært der etter 21 før uten å måtte vise legg :) vet om noen som feiret 18 års dagen sin der også..

Skrevet

Friday's er egentlig 23-årsgrense... Men de er veldig lite strenge på leg, det synes jeg de generelt er overalt i Oslo. Selv på Stravinsky....Jeg er ikke sikker på aldersgrensen på kokkos, kanskje 24.... Hmm....Eller er den lavere? Men der er det IKKE vanskelig å komme inn! Spesielt ikke om man får satt seg på gjesteliste!! Så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor dere begrenser dere til å si at det ikke går an å komme inn fordi alle ikke er fylt 20 og slikt...... Det er lett hvis man først vil og alle vil ut:)

Kanskje jeg blir med.... Men, kanskje ikke om det blir Friday's.......... Selv om de har verdens beste strawberry daiquiri der;-D

Hva med Oro? =P (Kanskje bare jeg som er kresen, men....)

Skrevet

for meg spiller det ikke så stor rolle hvor vi drar... poenget er vel at vi skal ha en koselig kveld sammen!? så lenge det ikke blir mcern og grøftefyll:P jeg feiret 18års dagen min på fridays... ikke noe problem det;)

Skrevet

Jeg har egentlig mest lyst til å dra ut på byen etter vi har spist, og det hadde jo gått helt greit hvis det er som du sier Siklerotte, at det er lett å komme inn over alt. Men jeg har aldri opplevd det. Er man 20 eller over så går det bra uansett om det er 24årsgrense, men hvis man er under 20 så syns jeg de er veldig strenge. (og det skjønner jeg jo egentlig) Men kanskje jeg tar feil. Bare syns det er litt synd hvis det blir misslykka fordi jeg ikke kommer inn dit hvor dere vil.. Er jo ganske sjeldent jeg drar ut, og da er det kjedelig om den ene kvelden blir ødelagt.. Men kan ikke dere bare bestemme dere for hva dere vil og hvor dere vil, også ser jeg om jeg får blitt med på det! :)

Skrevet

Jeg kan sikkert dra på Friday's, såfremt det ikke er den på Klingenberg... Jeg er ikke nødt til å spise noe for min del;-) Fins vel en salat eller something der, anyway!!

Det er ikke nødvendigvis kjempe lett å komme inn, men er man på gjesteliste er det garantert sikkert at man enkelt kommer inn hver gang. Jeg har jo akkurat fylt 18, så er ikke sånn at jeg kommer inn på disse 20-års stedene med mindre jeg ikke må fremvise legitimasjon!

De kan være strenge til tider, men står du på gjesteliste er de som sagt sjeldent strenge. Og hvis man ikke skulle kunne få komme ut, så fins det nok flust av steder man kan gå etter at man har spist mat vet du:)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Så du ordner det slik at vi kommer på en gjesteliste et sted, Siklerotte?:P

Jeg kan ikke si 100% sikkert nå om jeg kan komme, men jeg skal gjøre alt jeg kan for å få det til!:-)

Skrevet

Hehe... Hvis jeg får vært med (som jeg ikke vet sikkert, ennu) og folk vil ut, så kan jeg ordne det slik at vi kommer på gjesteliste....=P MEN, da må man jo vite hvor mange som vil ut, og om jeg selv egentlig kan... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...