Gå til innhold

Hva syntes dere om at samboern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg haddde nok reagert om han syntes det var nødvendig å droppe all kontakt med alle sine ekser for min skyld, det aleine ville fått meg til lå gå fra ham. For for den saks skyld hadde jeg syntes det var langt mer enn rimelig skilsmissegrunn om jeg plutselig fant ut at jeg var gift med en kontrollfreak av en sjalu kompleksklump som hadde sjekka hvem jeg skrev meldinger til og til og med hadde den jævla frekkhet å legge seg opp i det. Du fortjener jaggu alt du får.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert. Han sender masse sms med sine exer, jeg gjør det også av og til. Vi har barn med hver vår ex, men sender også mld til andre exer.

Vi har treft noen av hverandres exer, men jeg bryr meg ikke om de jeg ikke har møtt heller.

Han sjuler heller ikke hvem han sender mld til, ei heller jeg. Men hadde han vært veldig sjalu av seg så kanskje jeg hadde holdt det mer sjult. Bare for å slippe kryssforhør over ting som er ubetydlige. Han har ikke så mye med om hva jeg spør min ex om (så og si alltid dataspm men)

Vi har en regel i hus: Vi gjør ikke noe vi vet eller tror den andre ikke ville like.

Skrevet

Hva er greia med å ha så mye kontakt med x'er da`? Hvis denne x'en er så fantastisk så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke da er sammen... Nei, det er en grunn til at man ikke er i noe forhold lenger, dropp x'en og kom deg videre!!

Synes det er patetisk med sånne fjåser som ikke kan "glemme" x'en og komme seg videre i livet. Tapere!!

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit å ha kontakt med x eller andre damer i det hele tatt. Seriøst.Har ikke det selv heller...

Skrevet

Jeg syns det er helt greit at samboeren min har kontakt med xen- det er ikke nødvendigvis sann at man må være uvenner når man avslutter et forhold, noen ender faktisk opp som venner;) Det er ikke sann at han sier til meg hver gang han har snakket med henne, på samme måte som han ikke sier hver gang han har snakket med en kompis, med mammaen sin eller whoever. Men ofte sier han jo "snakka med .... og hun fortalte blablabla" eller "snakka med ... skulle hilse".

Det har vel noe med hvordan man ser på xen da, altså om man er usikker på om kjeresten er ferdig med xen så kan det fort bli sårt og vanskelig at h*n har kontakt med personen. Så jeg forstår standpunktet ditt HI. Og i og med at samboeren din rota rundt med en veninne av deg så skal det vel mye til før du stoler på ham igjen.

Tror det kan være greit å sette seg ned og lage kjøreregler i et forhold, hva er greit og hva er ikke greit. Det finnes ingn fasit som stemmer for alle forhold, hvert par må nesten finne ut av det selv.

Skrevet

nå står ikke jeg i den situasjonen hvor min mann har kontakt med sin ex. men jeg kjenner jo fler som har det og syntes ikke det er det minste rart om de befinner seg i samme vennekrets.

det jeg reagerer på er når ting skules for den andre enten det er kontakt med en ex, eller det er noe annet. jeg syntes nemlig at tillit er vitig og da må man ha et opent og erlig forhold, det betyr jo ikke at man forteller alt men man skjuler ikke noe heller.

Skrevet

Etter det som skjedde den gangen med venninna mi har jeg hatt litt vanskligheter.. Og det er noe vi prøver å arbeide med.. Men når han oppåtil har kontakt med x'n sin bak min rygg blir ikke ting enklere. Hadde han bare sagt dt hadde jeg ikke reagert sånn som jeg har gjort nå. Ikke hadde jeg sjekket hvem han skrev og ringte med om han hadde sagt det. For da skjulte han dt ikke for meg.. MEn dt gjorde han, og jeg var i tvil..

Jeg elsker han kjempe høyt, han er den jeg ville dele livet mitt med.. Så vi får håpe det er sant som han sier at de bare har snakket sammen om hvordan de har det osv..

sug lut:

Du syntes jeg fortjener alt jeg får. Javel, men ett forhold er skal være basert på tillit osv.. Ja dt vet jeg, men når man går bak ryggen på en så har man lov til å reagere..

Men du får mene dt du vil.

Skrevet

Er det å gå bak ryggen din hver gang han gjør noe han ikke forteller deg om? Å ja, du kan stole på at jeg mener hva jeg vil.

Skrevet

Nei det har jeg ikke sagt. Men når det gjelder x kunne han fortalt det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...