Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 deres ringer og sender meldinger med x sin uten at han sier det til deg?? Jeg tok han på "fersken" i helga da jeg la merke til at hver gang jeg kom bort til han så la han vekk tlf.. Osv.. Så jeg sjekket på nette hvem han dreiv å sendte meldinger til, da fant jeg ut at det var x hans.. Jeg spurte om hvem han sendte meldinger med, da fikk jeg til svar: Ingen, stoler du ikke på meg? Jo sa jeg, men jeg har en følelse av at du juger for meg.. Så når jeg hadde sjekket hvem han hadde sendt meldinger med så jeg han hadde ringt henne også.. Da sa jeg til han at jeg har funnet ut at du har ringt og sendt meldinger med hu. Hvorfor juger du til meg. Da sa han: For ville ikke si noe for du blir så fort sjalu. Ja jeg innrømmer jeg blir fort sjalu noe som jeg hater.. Så spør jeg om det er noe mellom de da sier han nei, det er deg jeg elsker osv.. Hvordan hadde dere reagert?? Kan noen legge denne ut på Skravle for meg? Takk for at du leste..
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Vel, siden jeg ikke føler jeg trenger å kringkaste det hver gang jeg har sendt en melding eller mail til eksen, så trenger ikke sambo å gjøre det heller. Men svaret er vel ett av to: Enten blir du faktisk for raskt sjalu, eller så har samboeren din noe å skjule.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hmm. Hadde jeg bare visst.. Han er gutten jeg elsker.. Vi har snart vært sammen i 4 år.. Men grunnen til at jeg kansje stoler litt mindre på han er at jeg tok han i å råkline med venninna mi på en fest for en stund siden..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Må få lov til å høre hvordan andre hadde reagert. JEg hadde nok ikke reagert på denne måten hadde han bare sagt det fra første stund..
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Hmm... Da hadde jeg kanskje ikke vært like tillitsfull, nei.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Nei dt hadde jeg nok ikke.. For er bedre om han hadde sagt det med en gang enn at jeg skulle finne dt ut selv.. Men gjort er gjort og vi er fortsatt sammen:)
danieI Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 ok, men vil du at han skal avgi rapport til deg over alle han snakker med eller sender melding til hver dag?
Diva Muffin Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Samboer gjorde akkurat det samme. Det holdt på å bli kroken på døra for vår del. Det er helt greit at han sender meldinger og ringer til eksen sin, så lenge han ikke gjemmer seg for å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Nei dt har jeg ikke sagt. Men når det gjelder x og jeg skjønte det var noe han skjulte burde han kunne si det.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 Takk Diva Muffin. Helt i orden, han kan sende meldinger og ringe hvem han vil.. Men han kunne sagt det.. Ikke gjemme seg for å gjøre det..
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 25. oktober 2007 #14 Skrevet 25. oktober 2007 RÅKLINA med venninna di på en fest her forleden???? Hehe, må bare le, hvor gammel er han egentlig?
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. oktober 2007 #15 Skrevet 25. oktober 2007 Som sagt tidligere, så hadde jeg nok ikke reagert slik forholdet vårt er nå. Hadde han derimot vært utro like før, så hadde jeg nok reagert helt annerledes. Så, ja, jeg skjønner deg godt.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #16 Skrevet 25. oktober 2007 Dette er for meg sånn typisk jente gutte greie. Hvorfor skjønner ikke menn at tillit er noe man må gjøre seg fortjent til? Hvis man bryter den tilliten så stoler man ikke lenger på vedkommende og er det så rart? Og så har vi den typiske mannen som gjør ting fordi han ikke vil at dama skal bli sur. Det menn derimot ikke skjønner er at man blir tusen ganger mere sint når man til slutt oppdager det alikevel. Jeg f.eks stoler ikke på mannen og han vet selvfølgelig meget godt hvorfor. Han sier han forstår det også, men jeg tviler..... uansett synes jeg det er vanskelig å si noe konkret i ditt tilfellet for ingen her vet jo noe om din mann og han sitt forhold til xen. Er de fortsatt venner er det jo ingen grunn til at de ikke skal ha kontakt via mobilen, men han trenger ikke lyve av den grunn da.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #17 Skrevet 25. oktober 2007 Hei LOTP.. Jeg har aldri møtt x hans.. Som jeg skrev lenger opp, jeg hadde ikke reagert om han hadde sagt til meg, og jeg ikke hadde funnet det ut selv..
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 25. oktober 2007 #18 Skrevet 25. oktober 2007 Kommer an på om de har barn sammen. Hvis de har det, ville jeg ikke følt at jeg hadde noe med det. Hvis de ikke har barn sammen, kan jeg ikke skjønne hvorfor det er nødvendig at de skal ha kontakt.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #20 Skrevet 25. oktober 2007 kan man ikke være venner med en x hvis man ikke har barn sammen? Tror det er mange som sliter litt rundt da......
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #21 Skrevet 25. oktober 2007 De kan godt være venner for min del, men er så dumt han holder det skjult:o(
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #22 Skrevet 25. oktober 2007 HVordan fant du ut hvem han sendte meldinger med på nettet?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #23 Skrevet 25. oktober 2007 Sjekket det inne på Chess (det er dt abonnementet han har), der kan man se hvem han har ringt og sendt meldinger til! Men man får ikke sett hva de har skrevet til hverandre...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #24 Skrevet 25. oktober 2007 han klina med venninna di...jeg regner med at det fines finere fisker i havet enn det der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå