Gå til innhold

Hva syns du om fysisk avstarffelse av barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Like ille" er selvfølgelig et definisjonsspørsmål. Tydeligvis så har jeg en lavere terskel enn deg på hva som er bra for barna våre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ e ikke røyker,men mein selvfølgeli at fysisk straff e verst... Man slår,knips,daske osv IKKE!! Kordan i all verden ska de små da lær sæ te at man ikke ska slå andre? Nei,det finnes da andre metoder,kordan kan de som daska,slår osv klar å se på at ungan blir lei sæ å ser på dokker etter noe sånnt? Huff,nei de som gjør det skulle vært straffa sjøl!

Skrevet

Hvis vold er det eneste argumentet man har å bruke som avstraffelse, så er man enten litt tilbakestående eller uegnet som foreldrer, mener jeg.

De aller fleste av oss er heldigvis så oppegående at vi evner å ta i bruk andre metoder enn Carl I. Hagen. Heldigvis.

Skrevet

Jeg lærer jo barna mine at det ikke er lov til å slå, så hvorfor i all verden skal jeg da slå dem? Jeg har lov men ikke du?

Nei, er imot alt slikt!

Skrevet

Det er stor forskjell på vold og å f.eks ta barnet litt hardt i armen,idages samfund syr vi puter under arma til barna, når dt kke hjelper med noe annet ser jeg ikke noe galt i å ta i armen,kke lage merker self. el et smikk over figeren,ingen har daua av det enda,og jeg er sikker på at det er fler her som ikke tør å innrømme at de har gjort det.mener selvfølgelig ikke de mindste barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...