Gå til innhold

Hvorfor i helvette blir jeg gravid hele tiden???!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du HI kan ikke være særlig smart i hode ditt. Er det meningen at folk skal synst synd på deg??? Du har faktisk berre deg selv å takke. Du klarer ikke å stå for det en gang. Jeg derimot, med mange andre sliter noe helt enormt med å bli gravid. At du beskriver kan skje en gang er en annen ting, men hva i alle dager går av deg når du klarer det 3 ganger???

Nei, vettu hva, dette er sykt. Har ikek emr å si........ Er du ikke gammel nok til å stå for valgene dine, så bør du:

1. Ikke ha sex, eller

2. Begynne på ett annet prevansjonsmiddel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ko-KO! steriliser deg da for pokker om du ikke ønsker flere barn!

Skrevet

Dere klager og syter over at dere ikke blir gravide.Javel.Mitt problem er det motsatte.Da må jeg få klage litt.

Skrevet

Jeg klarer bare ikke å synes synd på deg desverre..

Hvis du IKKE vil ha barn så får du kanskje ta bedre forholdsregler..

Er nok mange der ute som skulle ønske at de kunne klare å bli gravid som nok blir provosert av ditt innlegg

Skrevet

Godt du har sympati med deg selv da......

Skulle ikke tro det var menneskeliv du snakket om; et bittelite hjerte som slår, en liten gutt eller jente som er klar for verden og mamman sin.....bare så synd at du ikke ser det på samme måte.

Skrevet

Har desverre ikke mulighet til å ta vare på en liten til.Skulle gjerne gjort det om jeg kunne.Men når både p-piller og angrepille svikter,så er det bare leit og frustrerende.

Skrevet

Herregud! Få deg en spiral, og lev med småblødninger!

Skrevet

herregud! er du alvorlig nå?! hva med å bruke kondom!? ikke hørt om det du kanskje?

hadde aldri i mitt liv klart å tatt abort gang på gang på gang! og i hvertfall ikke etter at eg ble mamma. Kanskje du burde tenke deg litt mere om da i stedet for å ha ubeskyttet sex hele tiden!! er faktisk mange som sliter med å ble gravid her inne og så presterer du å si at du må KLAGE over at du kan få barn!?!!! Feiler det deg noe alvorlig?

Du burde sette pris på at du i hele tatt kan få barn!

unnskyld meg, men ble veldig provosert av det her!!

Skrevet

Det er jo DU og ikke p-pillene som svikter når du ikke tar de til riktig tid hver dag eller glemmer å ta de i det hele tatt! og funker ikke pillene så får du bruke kondom i tillegg, sette inn spiral eller rett og slett sterilisere deg!!!

TA DEG SAMMEN og se til å oppføre deg som et voksent menneske! En abort i året er helt skammelig, det er små liv vi snakker om her.

Jeg blir lett gravid selv tydeligvis, men blir uansett utrolig provosert av innlegget ditt..

Skrevet

Ikke rart p-pillen svikter når du ikke klarer å bruke den riktig... Men hvorfor ha sex når du veit du har glemt å ta den?? Og ikke ønsker flere barn?

Skrevet

stereliser deg da menneske, vist det er så forferdelig å få ett barn til!!!

Skrevet

Nå har jeg tenkt å si det mange her nok har hatt veldig lyst til å si.

Du er ei dum, ja DUM selvsentrert tøs.

Dersom du selv vet at du ikke er smart nok til å klare å beskytte deg selv og puler på gutter som er like lite smarte, kanskje det er på tide å få knytta ei knute nedi der så du slipper klippekort på aborter?

Og om du lurer på hvorfor jeg kaller deg dum;

- du klarer ikke benytte prevensjonsmidler

- du eier ikke eq eller sans for god takt og tone

- du tror du er noe "spesielt" bare fordi p-piller og angrepiller ikke virker på deg, når fakta er at du ikke greier å ta de pillene du skal NÅR du skal. (for du vet det er gitte tidspunkter for angrepiller også?!)

Jeg kan gjerne ramse opp mer.

Men konklusjonen min blir allikevel at du er dum.

Ser for meg en litt sånn smått lolife med lav utdannelse, som gjerne lever på OS bare fordi det passer deg bedre, ikke fordi du har et reelt behov for det, og gjerne også er en av de som allerhelst skal tyne barnefar for hver eneste tilgjengelige krone han har.

Og jeg vet jeg har gjort akkurat det sånne forumtroll som deg ønsker seg, og at jeg sikkert har trampet over en 4-5 grenser nå, men det får så være.

Skrevet

Det er ytterst få her i landet som ikke kan ta vare på ett barn til, men mulig du er en av de....synes du alikevel skal bære fram barnet og adoptere det bort. Ingen enkel løsning, er nok en tøff sak, men denne gangen bør du ta ansvar for livet som er skapt i form av å gi det muligheten til å få leve.

Skrevet

Heller en abort i året,enn å leve med småblødninger????!!!! Fysj!!!!!!

Skrevet

Takk!! Signerer denne tillab..

Skrevet

Du blir gravid heile tida fordi du har sex. Den einaste måten som er 100% sikker mot graviditet er å la være å ha sex!!!!! Det er masse fint i plastik!!! Den blir du garantert ikkje gravid av. Og sida du er aleine så vil eg sei at du tenker ikkje lengere enn nesa rekker sida du har casual sex uten kondon.............lurer på kva som kosar seg hos deg......??

Og eg har også slite med å få til nr 1, det satt heldigvis mellom øra mine den gongen men da fikk eg vita om ei som hadde tatt 2 abortart med ganske kort tid i mellom og der satt eg og sleit med å bli gravid.

Så mitt beste råd til deg er "LA VÆR Å HA SEX!!!!!"

Skrevet

Jeg signerer også Tillab sin. Selv om jeg er ganske så sikker på at dette kun er et innlegg for å provosere. Du er faen meg den DUMMESTE og mest IDIOTISKE mennesket ever!!!! Jeg har null medfølelse for sliker latterlige mennesker som deg.

Skrevet

sorry,men jeg har bare en ting å si jeg...syke,syke menneske!!!Du må jo ha problemer..??

Skrevet

Du burde sterilisere deg.. Bare tenk på hvor mange som prøver å bli gravide og som ikke får det til.. Vi har prøvd i snart 20 mnd.. Du kan da ikke bare ta aborter i hytt og pine fordi du blir gravid.. Nei veit du hva.. Ble skikkelig provosert og sint nå..

Skrevet

Skjønner deg veldig godt, barn tar tiden din. Selv om det er det fineste vi får :) Men du har allerede to barn å tenke på, så jeg syntes det er stort av deg å velge å tenke på de først og fremst.

Jeg ble også gravid på p-pillene :) Og p-ring er noe jeg skal er noe jeg skal bruke etter å ha bært frem dette barnet :) Det er ikke så mange hormoner, og du har en fin greie i skjeden som du kan ha ut når du har sex :)

Lykke til, og bruk badehette neste gang du har sex ;) Noen kan man bare se på så blir de gravide...

Skrevet

Bruk kondom da vel, og skjer det at den sprekker så ta en angrepille.

Skrevet

Ikke at jeg tror på dette, blir bare for dumt.

Men dersom det hadde vært sant så steriliser deg. Eller avstå fra sex. Kan ikke fatte at folk klarer å gjennomføre en abort, men flere etterhverandre slik du beskriver.....Hadde det stemt hadde det vært en brist et sted.

Men jeg skal ikke irritere meg over dette, da dette er ren provokasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...