Mårud Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Går på pillen,men ja,det skjer at jeg glemmer den,men herregud,ikke ofte.Er 26 år.Har 2 barn jeg er alene med.Når blir det tredje gang siden 2004 jeg må ta abort.Blir gal!!! Har prøvd spiral,men mye småblødninger osv.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Du burde lært å ta på regnfrakken etter første abort.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Det er sikkert fordi du har sex, er litt ekstra fruktbar og ikke er helt nøyaktig med prevensjonen! Du må finne noe du husker å ta. Alltid.
Mulle :) Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Det var jo fint sagt ED-DA....!!! Ville vurdert å prøve p-stav??
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 det finnest ørti prevensjonsmidler som du kan bruke, synnest ikke synd på deg. Du vet du tar deg lett og da bør du se hva slags alternativer som finnest
lille je Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg tror løsninga ligger i "det skjer at jeg glemmer den". En gang er nok, nemlig... Og "mye småblødninger" hørtes vel bedre ut enn abort etter abort kanskje?
NoDoubt Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Det var litt av en framtoning for ei som skal ta abort! Viss du blir så fort gravid så kan du ikke tillate deg å glemme p-piller. Glemmer du så må du ihvertfall kunne bruke kondom!
blond Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Plager småblødninger deg mer enn å bli ufrivillig gravid??
meg & to små vampyrer Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Hi, du må sammen med din lege finne prevensjon som fungerer. Som du kanskje ikke må tenke på hver dag. Du vet at det ikke er optimalt for deg, så da tar du utgangspunk i det. lykke til!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 jeg trodde ikke man fikk ta en tredje abort jeg..trodde man da måtte få barnet..Men når du vet du bilr lett gravid bør du vel hvertfall gjøre det du kan for å unngå det...med å ta prevensjonen når du skal.. Ta abort er liksom ikke noe man skal ta så lett på..
Muffinsmamma Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 du er alene med to barn så jeg antar du har hatt tilfeldig sex.. eller hva man skal kalle det. vet man at man har lett for å bli gravid bør man bruke kondom i tillegg. for ikke å snakke om smittefare osv. vil ikke hetse deg, men å legge ut et slikt innlegg på en side der mange sliter med bli gravide er kanskje ikke det lureste du har gjort heller. også syns jeg det er kjempeleit du tar abort gang på gang. det hadde ikke jeg klart nå som jeg allerede er mamma.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Hva med hormonspiral??
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 Dette må være et innlegg som er lagt ut for å skape debatt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #14 Skrevet 24. oktober 2007 man kan ta så mange aborter man vil, det er ikke noe begrensning på det.. tross alt så spiller det liten rolle om man havner i noe man ikke vil som 15 åring eller som 32åring. mellom der kan mye rart ha skjedd... om du har tilfeldig sex er det kanskje lurt av deg å kutte ut p-pillene, bruke kondom og heller satse på angrepillen når uhellet er ute. hvorfor må det være laget for å skape debatt? en kan da jaggu være uheldig fler en en gang. lykke til iallefall HI.
It's all about me Skrevet 24. oktober 2007 #15 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg må jo si du er passe dum som fortsetter med pillen etter å ha blitt gravid på dem tidligere. Burde vel ha ringt en bjelle etter første og iallfall andre gang. Og når denne aborten er unnagjort skal du da fortsette på pillen og vente på 4, 5 og kanskje 6 gang. Bruk kondom, finn en annen prevansjon, avstå fra sex eller bær fram barna du lager.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #16 Skrevet 24. oktober 2007 (S)TinkerBelle <3: Jeg tror det er lagt ut for å lage debatt fordi: -jeg har aldri sett nicket før -sup3rmamma har ikke svart -innlegget er skrevet på en måte som sier meg at hun prøver å finne ting som kan trigge en debatt. -det er slik folk gjør her inne
Northernlights Skrevet 24. oktober 2007 #17 Skrevet 24. oktober 2007 Hvorfor føler jeg dette er tulleinnlegg?
Northernlights Skrevet 24. oktober 2007 #20 Skrevet 24. oktober 2007 Abort 1 gang i året 3 år på rad er litt mye. 3 for mye,synes jeg. Men det er ditt liv. P-sprøyte er best for deg. Og knust kan jeg skrive under på at man kan være når man blir gravid uten at det er planlagt. Men når jeg ser på 2 åringen min i dag, er det ikke det spor fælt lengre at jeg fødte denne nydelige gutten.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 24. oktober 2007 #21 Skrevet 24. oktober 2007 Ta hormonspiral da! Så slipper du å tenke på prevensjon på 5 år. Skjønner ikke hvorfor du tar p pille når du har glemt å ta den før... Er en grunn til at jeg ikke tar p-pille.. Finns mye annet å velge imellom
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #22 Skrevet 24. oktober 2007 Skjønner at det ikke kan være greit å måtte gå igjennom enda en abort... ( for det er helt uaktuelt å ta vare på barnet...? )... Og syns synd på deg uansett hvor "dum" du har vært.. Men.. håper du lærer denne gangen... Når du vet du blir lett gravid så burde du iallefall bruke kondom når du har sex og ikke ønsker å bli gravid... man burde liksom lære etter den første gangen syns jeg da........ Men uansett.. *klem* og lykke til!
Mamma´n til A og F Skrevet 24. oktober 2007 #23 Skrevet 24. oktober 2007 Legg pillene sammen med tannbørsten, regner med du husker å pusse tennene hver dag? Regner med du har mobil, sett på huskelapp.
Mårud Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #24 Skrevet 24. oktober 2007 Skal sikre meg.Er siste gang jeg blir gravid uten mening!!! Men har prøvd spiral og det var bare mye småblødninger.Er fortvilet!
lille je Skrevet 24. oktober 2007 #25 Skrevet 24. oktober 2007 Men det må da være bedre å ha småblødninger enn å ta abort en gang i året? Unnskyld meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå