Gå til innhold

Herregud! Ser dere Oprah nå?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha, ha. Fælt å le da men......

Det er vel en slags forsvarsmekanisme kroppen har for at vi skal "overleve". Ofte kommer reaksjonene når kroppen selv er klar for det...er det ikke sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere skriver at det er synd på henne og at hun handlet i en sjokktilstand. Men hva slags menneske er det som får en mann til å stå/hoppe på sin gravide mage for at magen skal se mindre ut?! Hun var ikke i sjokk da! Å være 15 år er ingen unnskyldning! Det hadde jeg aldri fått meg til å gjort selv om jeg var ung!

Skrevet

Jeg klarte ikke å se på programmet i gårkveld, men så det nå i formiddag. Men et spørsmål som jeg sitter igjen med er, var barnet dødfødt, eller ikke? For meg er det i det minste en liten trøst om gutten var dødfødt, for da hadde han i allefall det ikke vondt... Et barn kan vel ikke klare seg når barnefar driver og står på magen gjennom et svangerskap?????

Skrevet

jeg vet ikke men hun sa jo barnet ikke lagde noen lyd,og de andre i huset hadde vel reagert om de hadde hørt barnegråt..

og at en mann står på magen til en gravid kvinne,barnet kan da umulig ha klart seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...