Mamma jei Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hun fødte en gutt på rommet sitt uten at noen visste det, trodde han var død, men stakk ham i brystet og puttet ham i en veske og gjemte han i skapet!!! Syk, syk verden...
☆Anonymia☆ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 ja det er helt forjævlig...stakkars jente og baby...
MammantilKaja Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Så på d i går... Fikk ik sove, bare så for meg gutten:(
It's all about me Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Synes ikke så forferdelig synd på jenta akkurat. Det er den lille gutten og familien det er synd på.
☆Anonymia☆ Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 hun angrer seg nok ihjel idag og dette kommer til å hjemsøke henne resten av livet..ja,det fortjener hun for å ha gjort noe sånt,men det sier seg selv at en normal person ville ikke gjort dette.hun må ha vert så sjokkskada at hun så svart...
LizzyG Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Det at hun ikke gråter eller viser mer anger gjør at jeg håper hun aldri kommer ut eller hvertfall ALDRI får flere barn.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 hun gråter da og viser anger lizzy? Det var en lang tråd om dette i går da showet gikk på kveldstid og der er alle mine meninger...
En_av_hver Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 En syk verden ja.....men jeg synes jammen meg synd på jenta også jeg. I Ikke på samme måte som den lille selvfølgelig, men tenk for et liv (hvis det kan kalles det) hun har nå....... Dessuten, mennesker i sjokk handler irrasjonelt. Ingen unnskyldning, men i det minste en forklaring. Tragisk hele saken:-(((
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 og ut kommer hun, om 5 år. Heldigvis.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Hun ser jo ikke ut som at hun er lei seg en gang... synes det virker så falskt det hun prøver å få til å se ut som tristhet og anger....
LizzyG Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg synes ikke det ser veldig ekte ut men den angeren hun viser. Hun er litt blank i øya, men tårene renner liksom ikke.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 er dere helt syke i hodet hele gjengen? Hvordan kan dere vite hvordan noen føler seg bare av å se på de?! Ikke rart folk her i verden sliter med å få folk til å forstå depresjoner og angst når dere bare mener man kan se på noen om man er trist eller lei seg?!!! det er jo mange av dere som har dømt madeleins foreldre også fordi moren ikke gråter. bare for å ha sagt det så ler jeg i fryktelig alvorlige stunder, som feks begravelse eller om noen har kjørt av veien osv. jeg blir så nervøs at jeg ler. det gjør faren min også... det trenger ikke bety at han synes det er morsomt. Og hvor mye tror du denne jenta har vært lei seg eller trist i løpet av de 6 årene? På et tidspunkt må man bare velge å gå videre om man skal ha noe liv å leve..
minst Skrevet 24. oktober 2007 #15 Skrevet 24. oktober 2007 Det blir vel helt feil å spekulere i om un angrer eller ikke etter å sett henne i 30 min på tv. Jenta var 15 år når dette skjedde, tror aldri at hun kommer til å få et normalt liv.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #16 Skrevet 24. oktober 2007 og vet dere ingen ting om sjokk og kroppens forsvarsmekansimer i prossesen for å komme seg videre?!!!
En_av_hver Skrevet 24. oktober 2007 #17 Skrevet 24. oktober 2007 *applaus* til deg ja!!! Er så enig så enig! Veldig ofte enig med deg faktisk.....;-)
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #18 Skrevet 24. oktober 2007 Åhallo. Hun gråter ikke riktig for deg, faktisk.. Du forventer ikke at alt du ser på tv skal være 100% av sannheten og 100% sånn som du ville gjort det..? Anger eller ikke, dama er klin sprø hun, men det skurrer litt over sånne kommentarer som det der også....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #19 Skrevet 24. oktober 2007 *rødme fra topp til tå* haha.. jeg som trodde jeg var den heksa her inne. *
☆Anonymia☆ Skrevet 24. oktober 2007 #20 Skrevet 24. oktober 2007 syns du sier masse fornuftig jeg stinky
LizzyG Skrevet 24. oktober 2007 #21 Skrevet 24. oktober 2007 Vi får vel bare være glade med at alle mennesker som kommer i sjokk ikke hander slik hun gjorde da. Jeg kjenner ei som også skjulte graviditeten for foreldrene sine helt til det var 2 uker igjen til termin. Men jeg synes det er rart hun hadde samvittighet til å ikke si noe på de 6 årene eller hva det var fra de dumpet babyen til de hun fortalte det til din nye kjæreste.
En_av_hver Skrevet 24. oktober 2007 #22 Skrevet 24. oktober 2007 Ikke "min" heks i hvertfall hi, hi. For min del er du ubetinget ærlig!!!! Litt unødvendig krass noen ganger kanskje, men det må vi leve med.........*settes på konto for ikke-så-galt-ment-som-det-er-sagt* :-)))
En_av_hver Skrevet 24. oktober 2007 #23 Skrevet 24. oktober 2007 Det kalles fornektelse......en så sterk en at man til slutt faktisk tror fullt og helt at det ikke har skjedd! Skremmende egenskap, men vi er, tro det eller ei, i besittelse av den alle sammen!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #25 Skrevet 24. oktober 2007 jepp.. feks i overgrepssituasjoner. mange som helt og totalt fortrenger overgrepene som skjedde i barndommen også plutselig er det noe som utløser en reaksjon som for de til å stusse. hatt masse om dette på skolen og lærern min ble så oppsatt på dette med fortregning at hun hadde gått hjem og spurt faren sin om han noen gang hadde forgrepet seg på henne og at hun kanskje bare ikke ville huske. Hehe. Heldigvis hadde hun en forståelsesfull far som var vandt til mye rart fra psykologlæreren. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå