susemor666 Skrevet 23. oktober 2007 #26 Skrevet 23. oktober 2007 Er i 13+5 idag. har INGEN kvalme. Hender jeg brkker meg litt, men det er ikke pga lukter eller smaker eller noe jeg syns er forferdelig å lukte, smake eller tenke på. Men det kommer av at jeg har en bakterie i magen som kalles for helicobakter. Eneste jeg var kval, var de aller første ukene. men nå er jeg bra igjen. matlysten er som før og faktisk tåler bedre forskjellige lukter enn tidligere. Jippi!!!! =)
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 23. oktober 2007 #27 Skrevet 23. oktober 2007 jeg er nå i midt i uke 26 og har så langt ikke vært kvalm et øyeblikk,og har heller ikke spydd noen gang, noe jeg er ganske så fornøyd med men kjenner nå at de sure oppstøtende begynner å lure seg innpå med takt som babyen vokser...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 23. oktober 2007 #28 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg sliter med døgnkvalme. Men kaster heldigvis ikke opp hver dag. Var kvalm hele forrige svangerskap også så jeg har ingen håp om at det gir seg før i januar Får akupunktur og det hjelper litt da
Har to herlige gutter! Skrevet 23. oktober 2007 #29 Skrevet 23. oktober 2007 hei jeg har det helt likt som den som la inn tråden! spyr av tanken på cashew nøtter og kylling og er i uke 24 og spydd hver dag frem til uke 22 og nå er det2-3 dag bare huh...men vi har kanskje ikke plager som andre har...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 23. oktober 2007 #30 Skrevet 23. oktober 2007 Er forresten i uke 27 i morgen
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #31 Skrevet 23. oktober 2007 Dette er jo veldig individuelt. Med førstemann var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Husker at det var et par ettermiddager jeg følte meg litt småuggen når jeg var sliten og sulten på vei hjem fra jobb, men det kan man jo bli om man ikke er gravid også. Så jeg kjente faktisk ikke svangerskapskvalme i det hele tatt første gang. Nå andre gangen var jeg noe kvalm i første trimester, men aldri så mye at jeg kasta opp. Men fikk i hvert fall kjent på hva denne svangerskapskvalmen var. Men skjønner ikke helt logikken din, det at enkelte ikke er kvalme i det hele tatt betyr jo ikke at du overdriver? Noen merker ingenting, andre blir kjempekvalme, er bare sånn det er. Har ingenting med å overdrive eller ikke å gjøre.
morill79 Skrevet 23. oktober 2007 #32 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har virkelig ikke vært kvalm i det hele tatt. Hvis jeg tar godt i kan jeg vel si at det var en tre dager i 1. timester som jeg følte meg litt uvel. Men ellers ingenting. Er selvfølgelig veldig takknemmelig for dette, og føler veldig med alle dere som sliter med kvalmen. Håper det blir bedre...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå