Gå til innhold

Hvor langt tilbake kan man huske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tror jeg knapt. Men jeg er usedvanlig lite fagkyndig på området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hypnose er jo regulert ved lov slik at det bare skal brukes av utdannete terapeuter (og tannleger, men det er en annen sak) i en setting som er trygg, skjerma og med oppfølging - ikke som et engangsstunt. Det var jo også for noen år siden en masse brouhaha om False Memory Syndrom, der man ble "påført" minner om både det ene og det andre. Er ikke sikkert at det er de store tingene som kommer ut i hypnose - er ikke alle som har blitt misbrukt, slått, sett fryktelige ting - men bare en mer avdempet situasjon som vedvarte og satte spor man har knuta seg til rundt.

Skrevet

SAmfunnet krever velllykkethet. Sies det. Men det er vi som er samfunnet.

Skrevet

Husker da min lillebror ble født, da var jeg 2 år. husker også pappa løftet meg opp til vinduet så jeg kunne se ut (bodde i 4 etasje) bodde der frem til jeg var 2 år så må ha vært før det.

ellers husker jeg lite fra tiden før 3-4års alder.

Skrevet

Har minner fra 1,5 år som er svært klare. Alle i familien er overrasket, men jeg husker ting som bare jeg kan vite. Det var ganske så traumatisk. Måtte bo med en snill, men ukjent familie, når mamma ble syk. Rart. Har veldig klare minner fra hele oppveksten, bedre enn mine søsken. Bror min sier han må sjekke med meg når noen spør om barndommen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...