Gå til innhold

SYMPTOMER IKM UKE 44 :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner metallsmak i munnen jeg :)

men det er garantert bare innbilning:(

ikm den 3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mensmurringene er kommet, så da kommer vel den dumme tanta:(

...gir ikke opp håpet, ikm er den 3 nov:)

Skrevet

ingen flere som venter på ikm og vil dele sine tanker:)?

Skrevet

jeg henger meg på her jeg... trodde jeg hadde IKM 3 nov, men så fikk jeg mensen/eller blødning 28 okt, men nå er den over. pleier vanligvis å ha mens i 6-7 dager. hadde sist 37 dagers syklus, så jeg skal uansett teste 3 nov, for å være på den sikre siden..

spennende å følge med hvordan det går med dere andre..

Skrevet

Jeg har mange symptomer, men er blitt så fryktelig forkjøla, så jeg regner med det er det som spiller meg ett puss...IKM fredag 2/11 ifølge FF, er på dag 33 etter forrige mens og dag 13 etter EL. Ingen av mine typiske tegn på TR, men det hadde jeg heller ikke forrige pp.

Altfor spennende dette!

Andre da?

hilsen

Skrevet

Kvalme og div her.. Men har en stoooor følelse på at TR er på vei.. Har IKM 3 November..

Skrevet

Jeg har også IKM 1/11 og EL 18/10.. men dette er min første periode uten minipilla så litt usikker på om jeg er i naturlig syklus enda så noe testing blir det ikke før til uka om ikke TR har kommet i mellomtida.. hva med deg?

Skrevet

Har IKM 4.okt. Har følt mye stikking nederst imagen og korsryggen helt siden EL den 20.okt. Var iallefall da jeg hadde el-slim. Siste uka har jeg vært sinnsykt trøtt, noe jeg var sist jeg var gravid også. Men jeg har tatt tester hver dag denne uka, fordi jeg er så utålmodig:( De siste to dagene har de blitt positive etter tida har gått ut.(Klarer ikke å kaste de,hehe) Men hvis jeg tenker på IKM som ikke er før søndag, så er det for tidlig å teste, men hvis jeg hadde EL den 20, så mener jeg det må begynne å vises på en test nå, det er jo 10/11 dager siden. Og det står på Pernille.info at de fleste kan teste positivt 8-10(tror det var det) dager etter EL. Blir gal av dette! Vil så gjerne ha det krysset nå!!

Flere med IKM på søndag??

Skrevet

tror jeg skal kjøpe meg en test i morgen ja:)

kjenner mye mensmurringer, verk i korsryggen, og nå har jeg fått halsbrann... puppene kjennes litt mere ømme ut, men alt dette er jo mest sannsynlig tr som er på tur... :))

Men pleier å spotte noen dager før ikm, har den 2-3 nov, men er ikke kommet en dråpe enda, selv om jeg dytter papiret langt inn når jeg er på do for å sjekke om det er noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...