orkide75 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Er det bare meg som er desperat etter å få spiren til å sitte, hehe ? El er over nå, og har ikm rundt den 3 nov, men vil så gjerne teste allerede, vet det er altfor tidlig:) Men har mensmurringer og "strekk" i eggstokk/livmor, og ømme brystvorter,,,,, flere med symptomer?
løveprinsen <3 Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hei! Har IKM 1. nov. Er så ivrig på at spiren skal sitte igjen. Venter og lengter etter et lite nurk som er vårt. Desverre ingen symptomer ennå, men det er nok for tidlig å tenke på det ennå. Hadde vært så deilig å fått en positiv test nå. Har egentlig termin 10. nov, men mistet desverre i uke 10. Har dere prøvd lenge eller?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skal ha mensen 2 elr 3 november... Eneste symtomene jeg har hatt er små kvalm uansett hva jeg spiser... Men trur ikke det har klaffet denne gangen eller..
løveprinsen <3 Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Tror det er godt gjort hvis vi har symptomer allerede. Om det har klaffet så har vel ikke egget festet seg ennå??
her er jeg Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Heisann! Trodde jeg hørte til i uke 43, men med pos EL test ondag 17., hadde jeg forhåpentligvis EL torsdag 18., og har vel en syklus på ca 33 dager. Ingen jakting på symptomer før over neste helg for min del. Nå følger jeg nøye med på tempen, som steg fredag 19 og har holdt seg over "normalen" siden. Går til akupunktur, og hun ble så glad når jeg fant EL på testing for første gang denne perioden! Skal tilbake fredag, og gleder meg til å vise henne temp.skjema mitt. Vi holder kontakten!
nr.2 på vei =) Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 ingen symptomer her ....ikm ca 30/10
løveprinsen <3 Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Hei "her er jeg". Hvorfor skal du ta med tempkartet ditt til akupunkturdama? Jeg og går til akupunktur, men har ikke hørt noe om at han vil vite temp og nøyaktig når jeg har EL og slikt. Er litt usikker på om han vet hva han holder på med...
her er jeg Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Hei Nemo78: Jeg går til en akupunktør som er spesialist på fertilitet, og hun leser mye ut av disse skjemaene. Om ikke annet enn for å ha noen som leser de litt mer kritisk enn meg, kanskje..Hun satte nåler tidlig i syklusen for at jeg skulle få en sterk eggløsning, og endelig fikk jeg utslag på testene. På fredag vil hun sette nåler slik at egget evnt skal feste seg. Men dette er nå hvordan "dama mi" jobber, ikke bli stressa av dette, "din mann" har nok peiling han også skal du se!
løveprinsen <3 Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Har du tatt mange behandlinger? Jeg har gått i ca 1 1/2 pp nå. Har "dama" di antydet noe om hvor lenge en må gå til akupunktur før det kan klaffe. Tusen takk for at du svarer meg:-)
snart-en-liten-spire? Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har også IKM den 3. november. Men det er nok alt for tidlig for meg å starte symptomjakten, fikk positiv el. test i går kveld... Har vel sånn sett litt kort tid mellom el og IKM, men ikke så kort at det ikke skal ha tid på å feste seg;) Symptomjakten min starter så snart jeg får bekreftet av temp. kurven min at el. er overstått;) Huff, bare jeg skriver dette kjenner jeg at jeg er i full sving med å gire meg opp til nok en symptomjakt....
Tez_ Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Hei... Har IKM den 29.okt. Har vært litt kvalm og var mye svimmel forrige uke...men...skal vel litt til! Bestilt tester nå fra babymirakel..kjøpte billige..er jo så dyrt med de på apoteket her! =) Vi får krysse fingrer og tær dere! =)
orkide75 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. oktober 2007 så spennende dette blir, da er vi jo ganske mange som har en spennende uke 44 å se frem til:) krysser alt jeg har for at vi alle skal få ett +
bøbba Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 Henger meg på her jeg.. hvor lang tid tar d egentlig før egget fester seg?? Det er første mnd jeg har brukt EL test, og fant den 19 okt. :-)Skal da etter mine beregninger ha IKM 3.nov eller noe sånt. Jeg testet med sånn CB digital EL test, fant den som sagt morgenen 19.okt, jeg prøvde å teste dagen etterpå, men da var det ingen utslag - normal? Skal det gi utslag flere dager? Jeg har veldig såre brystvorter, men har ikke vært på symptomjakt enda. Prøver å ta det med ro.. Hvis det ikke skjer denne mnd så får vi håpe på neste osv.. har prøvd i 5 pp nå. Gleder meg til den sitter. Vi får holde følge å se om noen av oss får klaff denne mnd da!!
Rafi Skrevet 23. oktober 2007 #14 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er også i 5 pp, men usikker på om jeg skal være i uke 43 el 44. Jeg har sånn etter mine beregninger ikm 28 okt altså søndag, men det kan jo lett endre seg. Hadde vel EL samme tid som deg ca bøbba. Så vi har ganske lik syklus da. Har prøvd å ikke kjenne etter diverse symptomer. Men jeg syns akkurat som at brystvortene mine har endra litt farge og av og til kjenner jeg stikkinger nederst i magen. Men det kan selvsagt være innbilte symptomer eller noe helt annet jeg som sa til meg selv at jeg ikke skulle kjenne så nøye etter denne gangen. Men jeg må jo tro at det har klaffa denne gangen hjelper å være positiv.
Rafi Skrevet 23. oktober 2007 #15 Skrevet 23. oktober 2007 Unnskyld, ser jo at jeg så feil på kalenderen, er vel ei uke foran deg Bøbba men vi er nå sånn ca likt da. Krysser fingrene for oss. Har bursdag neste uke, så hadde vært en fin bursdags gave
bøbba Skrevet 23. oktober 2007 #16 Skrevet 23. oktober 2007 Ja det hadde jo vært en super bursdagsgave.. vi får leve i håper :-) blir jo like skuffa hver gang uansett om jeg håper eller ikke. :-)
mikroanne Skrevet 23. oktober 2007 #17 Skrevet 23. oktober 2007 Hei. Er ny her, og venter også i spenning... Har IKM ca 30. okt. Tror jeg hadde EL rundt 18. Symotomer kjenner jeg hver mnd, så nå skal jeg prøve å ikke kjenne etter... HEHE-det klarer jeg selvf ikke. Tror jeg kjenner litt murring i magen. Synes også jeg kjenner det i bekkenet, men det gjorde jeg forrige mnd også... E
orkide75 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 25. oktober 2007 dytter denne opp, kanskje noen har noe nytt:)?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 25. oktober 2007 #19 Skrevet 25. oktober 2007 Trur ikke dt har klaffet for oss denne mnd eller.. For syntes jeg begynner å kjenne litt mens sumringer.. Snufs.. Men er fortsatt håp! Kommer IKM så begynner vi på vår 20 pp.....
Lady`83 Skrevet 25. oktober 2007 #20 Skrevet 25. oktober 2007 HEI;)skal ka ikm den 31.okt.....Tok en test idag som viste negativ...Klarte ikke å vente...Har ikke hatt så mange symptomer enda heller,men håper fremdeles....Hvis jeg tester igjen på mandagen så burde vel testen vise riktig?.
orkide75 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 25. oktober 2007 tror den viser riktig på mandag ja:) ble spådd på DIB av Aurora at jeg ikke var gravid nå, men at hun ser en jente på meg i feb mars.... spennede,men samtidig litt dumt, da jeg helst vil være gravid nå
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. oktober 2007 #23 Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan går det med dere?? Noen nye symptomer?? Bare kvalme her, men har menssumringer. Så tviler på den sitter denne gangen å.. Så da hopper vi vel inn i vår 20 pp da:o(
her er jeg Skrevet 26. oktober 2007 #24 Skrevet 26. oktober 2007 Ingen symptomer her! Men begynner ikke "jakten" før uti uka. IKM 1/11, tror jeg..EL 18/10. Andre?
Lady`83 Skrevet 29. oktober 2007 #25 Skrevet 29. oktober 2007 Hei hei;) Skal ha Ikm 31.okt...tok en test idag som viste negativ....Og har ingen symptomer,så dette ser jaggu dårøig ut:( Men er fortsatt et lite håp da....Andre som skal ha ikm rundt samme tid ,som har symptomer???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå