Gå til innhold

Skal dere sende julekort med bilde av barnet/barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, har ikke Fru Lyng, men mulig de har på et par andre butikker...Barna i Bakgården og Lille Martine har ihvertfall litt den typen klær. Får ta meg en tur og se ;)

Hun var så nydelig på 17.mai i den blå kjolen sin, det er jo så synd at den kun ble brukt TO ganger før den var for liten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå,for en nydelig datter du har:) Og kjempefine bilder.

Kunne absolutt tenkt meg noe slikt på julekortet selv:)

Skrevet

Til mami 87:)

Skrevet

Kan jeg tenke meg :) fikk også bare brukt kjolen 2-3 ganger.. Heldigvis har jeg planer om maaange barn til så vi får vel brukt den et par ganger til...

Skrevet

Ja, håper på ei jente til her også om ei stund, men vanskelig å planlegge kjønn da ;) Den kjolen blir IKKE med i Fretex-posene, for å si det sånn. Haha.

Skrevet

jepp skal det. fikk ikke gjort det i fjor så i år skal det gjøres. helt klart et julebilde:) eeeellllsker julen, og da skal det være nisser , engler, snø, lammeskinn osv:)

så her blir det enten et ute med hjemmestrikket rødt ullsett ( ullbikse , ullgenser og lang nissekyse, eller noe sånt... får se. håper dte kommer snø:)

skal lage printe det ut på brung"gråpapir og sånn gjennomsiktig ark( husker ikke hva det heter i farten).. blir hvertfal lveldig fint og litt sånn gammeldagsinspiret. så skal jeg ta et annet bilde bilde og lage like til og fra kort på samme måte.

lager alltid til og fra kort selv nemelig:)

Skrevet

Nei, vi skal ikke. Ser ut som vi er de eneste:) Hehe, liker ikke sånne ting jeg, og føler det er ganske bortkastet. Folk synes ikke det er SÅ utrolig gøy å få bilder av andre sine unger......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...