Gå til innhold

gravide fettnakker på restaurant!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvor i landet HI har plassert seg, men hvis restauranten hun jobber på er den mest eksklusive i byen fordi den er a la carte, så kan man jo spekulere på hvor hun holder til hen. *humre*

Skrevet

Hva har mine 20 pp med HI å gjøre, jeanette??

Skrevet

Oh my lord...... Inferno i hønsegården!!!!

Anonym de luxe

Skrevet

har selv jobbet i en av landets flotteste restauranter inntil nylig. og har opplevd det meste.. det at man ikke alltid kan trylle frem kokte poteter eller,kokt ris m.m.. det er ikke for å være vanskeli,men slik er det bare!! vi har en kjøreplan for dagen,og har dagens råvarer klargjorte.. vi har full restaurant fra tidlig til sent,og da har vi ikke tid til å plutselig begynne å koke poteter.. hos oss må man for det meste forhåndsbestille bord,og da er det veldig fint å gi beskjed om spesielle behov på forhånd! så blir besøket,maten og hele opplevelsen garantert mye bedre enn om man bare buser inn og forlanger i hytt og pine. :)

nå skal det sies at jeg er serdeles kresen hva mat angår,og er nok ikke en enkel gjest..

Skrevet

har selv jobbet i en av landets flotteste restauranter inntil nylig. og har opplevd det meste.. det at man ikke alltid kan trylle frem kokte poteter eller,kokt ris m.m.. det er ikke for å være vanskeli,men slik er det bare!! vi har en kjøreplan for dagen,og har dagens råvarer klargjorte.. vi har full restaurant fra tidlig til sent,og da har vi ikke tid til å plutselig begynne å koke poteter.. hos oss må man for det meste forhåndsbestille bord,og da er det veldig fint å gi beskjed om spesielle behov på forhånd! så blir besøket,maten og hele opplevelsen garantert mye bedre enn om man bare buser inn og forlanger i hytt og pine. :)

nå skal det sies at jeg er serdeles kresen hva mat angår,og er nok ikke en enkel gjest..

Skrevet

jadda,ble dobblelt opp dette,er vel noen av dere som klikker for det også tenker jeg!! hehe..

Skrevet

Ja, fy søren!! det holder å trykke på "lagre"-knappen èn gang, Stine!

Skrevet

Min feil,jeg leste litt fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...