Ikkelektuell Skrevet 23. oktober 2007 #27 Skrevet 23. oktober 2007 Vet ikke helt hvor i landet HI har plassert seg, men hvis restauranten hun jobber på er den mest eksklusive i byen fordi den er a la carte, så kan man jo spekulere på hvor hun holder til hen. *humre*
babygullz <3 vilde Skrevet 23. oktober 2007 #28 Skrevet 23. oktober 2007 Hva har mine 20 pp med HI å gjøre, jeanette??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #29 Skrevet 23. oktober 2007 Oh my lord...... Inferno i hønsegården!!!! Anonym de luxe
OhBaby! Skrevet 23. oktober 2007 #30 Skrevet 23. oktober 2007 har selv jobbet i en av landets flotteste restauranter inntil nylig. og har opplevd det meste.. det at man ikke alltid kan trylle frem kokte poteter eller,kokt ris m.m.. det er ikke for å være vanskeli,men slik er det bare!! vi har en kjøreplan for dagen,og har dagens råvarer klargjorte.. vi har full restaurant fra tidlig til sent,og da har vi ikke tid til å plutselig begynne å koke poteter.. hos oss må man for det meste forhåndsbestille bord,og da er det veldig fint å gi beskjed om spesielle behov på forhånd! så blir besøket,maten og hele opplevelsen garantert mye bedre enn om man bare buser inn og forlanger i hytt og pine. nå skal det sies at jeg er serdeles kresen hva mat angår,og er nok ikke en enkel gjest..
OhBaby! Skrevet 23. oktober 2007 #31 Skrevet 23. oktober 2007 har selv jobbet i en av landets flotteste restauranter inntil nylig. og har opplevd det meste.. det at man ikke alltid kan trylle frem kokte poteter eller,kokt ris m.m.. det er ikke for å være vanskeli,men slik er det bare!! vi har en kjøreplan for dagen,og har dagens råvarer klargjorte.. vi har full restaurant fra tidlig til sent,og da har vi ikke tid til å plutselig begynne å koke poteter.. hos oss må man for det meste forhåndsbestille bord,og da er det veldig fint å gi beskjed om spesielle behov på forhånd! så blir besøket,maten og hele opplevelsen garantert mye bedre enn om man bare buser inn og forlanger i hytt og pine. nå skal det sies at jeg er serdeles kresen hva mat angår,og er nok ikke en enkel gjest..
OhBaby! Skrevet 23. oktober 2007 #32 Skrevet 23. oktober 2007 jadda,ble dobblelt opp dette,er vel noen av dere som klikker for det også tenker jeg!! hehe..
babygullz <3 vilde Skrevet 23. oktober 2007 #33 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, fy søren!! det holder å trykke på "lagre"-knappen èn gang, Stine!
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 23. oktober 2007 #34 Skrevet 23. oktober 2007 Min feil,jeg leste litt fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå