Gå til innhold

Vektøkning: oversikt i uke


millymolly&mini

Anbefalte innlegg

Jeg venter tvillinger og er nå i uke 21+1, og har gått ned 7 kg!! Vekten har snudd nå, så har lagt på meg 1 kg. Har hatt veldig dårlig matlyst hele svangerskapet, men har ikke kastet opp noe heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg var på kontroll for en uke siden! Var da 24+2 og jeg har gått opp 10 kilo! Jeg er 1,70 m høy og veide 54 før jeg ble gravid! Veier nå 64! Hjelp!!! Hvor skal dette ende?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjelpes.....jeg er 27 uker nå, har lagt på meg 10,5 kg.......ikke artig, men er vell normalt det å hehe....får bare trå ekstra til etter tulla har kommet og bekkenløsninga har gitt seg slik at man får rørt på seg igjen hehe:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

ikke vær bekymret. Jeg har lagt på meg 15 kilo. Jeg veide 60 før svangerskapet og nå er jeg 75. Er 25 uker nå.... så da er jeg oppi 15 kilo mer en det som var i utgangspunktet.Så når jeg ser andre klager sånn over par kilo så sliter jeg godt med mine 15.Sliter med bekkenet så håper dette gir seg så jeg kan være litt mer aktiv.

Vi kommer sterkere tilbake skal du se. Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er utrolig stor forskjell på oss og godt er jo det.

Jeg er 27+1 og har gått opp 6 kg. Er 1,76 cm høy så har i grunn bare fått litt mage og blitt rundere i kinna. Men stor trives med kroppen min nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp en kg, og er nå i uke 25.Var fryktelig dårlig fram til uke 14 og gikk ned flere kg, men nå er jeg på rett kjøl igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

har gått opp 7,5-8 kg totalt og e i uke 32+5. men nu e æ bare 1.50 høy og veide 43 kg frem til uke 17,og 42-43 kg har alltid vært den vanlige vekta mi. har heldigvis kun lagt på mæ over magen,men alle syns æ ser diiiger ut! sukk.. he he sikkert pga at æ e så lita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...