Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #26 Skrevet 22. oktober 2007 Si meg er det ikke et tankekors at det er så mange som reagerer på måten jeab beter seg her inne. Det må da virkelig være en grunn til dette. Hun/han pirker på alt; 3 innlegg, jeg gjør som jeg vil jeg. Og hvis det er noen som skriver feil, ja da er han/hun på nett med en gang. Har ennå ikke sett et innlegg der denne personen støtter andre. Så dere som syns dette er en så koselig og grei person burde jo møtes på en privet linje, jeg blir i hvertfall dritt lei denne sikanen fra jeab.
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #27 Skrevet 22. oktober 2007 Hvis jeg skulle vært frampå og påpekt det hver gang en eller annen skrev en feil her inne, så hadde jeg ikke hatt tid til å gjøre annet, så der faller du gjennom, NN 18:36. Grunnen til at jeg ba om tre eksempler var ganske enkelt at det minst må såpass til for å bevise at jeg skriver stygge ting til folk helt uprovosert. Verden funker ikke sånn at du kan komme med en såpass grov påstand uten å underbygge den, og forvente at det skal godtas. I så fall er du ikke det spor bedre enn du beskylder meg for å være.
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #28 Skrevet 22. oktober 2007 Folk som blindt lar seg utnytte er ikke så mye bedre enn sine overgrepsmenn og -kvinner. Har vi ikke alle et ansvar for oss selv og vårt eget velbefinnende?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #29 Skrevet 22. oktober 2007 Man bør kunne være et ja menneske til sin søster uten at hun utnytter deg. Det er ikke henne det var feil med men søsteren hennes, noe alle var enige om utenom deg for du er jo stort sett uenig med alle. Har du aldri spurt deg selv om hvorfor det er så mange her inne som ragerer på måten du er.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #30 Skrevet 22. oktober 2007 "Resonnementet ditt suger. Du er verken mann eller innehaver av ei mus. Jeg tipper hamster." Oii..traff jeg ett ømt punkt her eller? Siden du satt deg så i forsvarsposisjon? Men du..for å si det som det er, så har du helt rett! Er IKKE mann, og MUS har jeg ikke.. Hamster er oppe til vurdering
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #31 Skrevet 22. oktober 2007 Hvor gammel er du?`Kan ikke ha blitt 16 år? Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om, du som selv er så pirken på hvilke svar du skal ha. Hvorfor ikke ulv; "uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #32 Skrevet 22. oktober 2007 Tro meg, du traff ingen ømme punkter med dette rælet her: "Fordi jeg bare har det på følelsen... Mann eller HEST?? siden han knegger hele tiden.. "
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #33 Skrevet 22. oktober 2007 "Hvor gammel er du?`Kan ikke ha blitt 16 år? Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om, du som selv er så pirken på hvilke svar du skal ha. Hvorfor ikke ulv; "uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"" 1. Se på profilen min. 2. Feil. 3. Hva har du spurt om? 4. Hvor kom ulv og "uuuu" inn i bildet hen? Spent på sammenhengen med resten av innlegget ditt.
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #34 Skrevet 22. oktober 2007 "Man bør kunne være et ja menneske til sin søster uten at hun utnytter deg. Det er ikke henne det var feil med men søsteren hennes, noe alle var enige om utenom deg for du er jo stort sett uenig med alle. Har du aldri spurt deg selv om hvorfor det er så mange her inne som ragerer på måten du er." At man bør kunne gjøre noe vil jo ikke si at man faktisk kan gjøre det. Man bør kunne gå rundt i New Yorks gater uten å være redd for å bli ranet, men sjansen er nå en gang likevel ganske stor for at det faktisk skjer. Derfor går man ikke rundt med den feite lommeboka si godt synlig og hundredollarsedler tytende ut av lommene hvis man vil forsøke å unngå å bli ranet - på samme måte som man ikke sier ja til alt dersom man vil unngå å bli utnyttet.
ketchup Skrevet 22. oktober 2007 #35 Skrevet 22. oktober 2007 Enig med HI. Jeab skriver vel egentlig bare det mange av oss tenker..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #36 Skrevet 23. oktober 2007 Må si jeg er imponert, jeab du klarer jaggu å være uenig med alle. Godt at du ikke har gjenomsnitlig oppførsel her i landet, da hadde det vært krig. Det er jo sant du pirker på alt, gjengir innlegg. Det er mange innlegg som kunne ha blitt tatt opp fra din side som ikke henger på greip.
Ikkelektuell Skrevet 23. oktober 2007 #37 Skrevet 23. oktober 2007 Er det et mål i seg selv å være enig med alle på en krangleside eller i det hele tatt? Hvis du kommer over et innlegg fra min hånd som ikke henger på greip så vil jeg tro at du kaster deg over det som en utsultet hyene, så jeg lurer jo litt på hvorfor jeg ikke har hørt noe om det før.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #38 Skrevet 23. oktober 2007 Gud, det må være deilig å være så full av seg selv som du er... "Hvis du kommer over et innlegg fra min hånd som ikke henger på greip så vil jeg tro at du kaster deg over det som en utsultet hyene, så jeg lurer jo litt på hvorfor jeg ikke har hørt noe om det før". For oss andre derimot, blir det bare litt sånt... flaut og plumpt.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #39 Skrevet 23. oktober 2007 Jeab, hvorfor tror du at det er så mange som reagerer på dine innlegg?
Ikkelektuell Skrevet 23. oktober 2007 #40 Skrevet 23. oktober 2007 Hva skal jeg si, da? Når folk sitter og venter på en sjanse til å forsøke å ta meg, så vil jeg tro at når de kommer over et innlegg jeg har skrevet som ikke henger på greip, så sier de vel i fra. Hvis dere andre (hvem nå enn dere er) mener det blir flaut og plumpt så er vel ikke det noe jeg kan gjøre så mye med.
Ikkelektuell Skrevet 23. oktober 2007 #41 Skrevet 23. oktober 2007 Fordi det ikke er viktig for meg å holde meg inne med noen på en krangleside, og det vises sikkert når jeg skriver. Hvis jeg hadde brukt anonym-knappen hadde ingen brydd seg om hva jeg skrev, siden jeg ikke hadde vært så frekk å skille meg ut. Den eneste forskjellen mellom mine innlegg, og dine innlegg med anonym signatur, er at jeg setter nicket mitt på mine. Og jeg er kanskje mer velformulert enn deg, uten at jeg skal si det for sikkert. Dere anonyme går meg en høy gang i drittslenging og personangrep, men det ser dere ut til å ha glemt. Beleilig nok.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #42 Skrevet 23. oktober 2007 folk trenger ikke vente så lenge på en sjanse til å ta deg... du forpester jo hver eneste tråd på krangle. folk venter vell heller på at du skal bli voksen. det er jo bare umodent å tro man er en gud fordi man har 6 i norsk.. syns ikke innleggene dine er spesiellt smarte.. bare uten skrivefeil.. hehe.. hvis du var så veldig smart, hadde du kanskje vært mer "populær".. "så vil jeg tro at når de kommer over et innlegg jeg har skrevet som ikke henger på greip, så sier de vel i fra" ja, det er akkurat det vi gjør.
Smånetta 14.mai Skrevet 23. oktober 2007 #43 Skrevet 23. oktober 2007 Hør,hør! Nå få det være slutt på at man bare kan si det man mener hvis man er enig med andre. DET er kjedelig det!
Ikkelektuell Skrevet 23. oktober 2007 #44 Skrevet 23. oktober 2007 Hvis du tror at intelligens automatisk fører til popularitet så er du vel ikke spesielt smart du heller. Du kan si så mange ganger du orker at innleggene mine ikke henger på greip, og at jeg forpester det ene og det andre, men det faller på sin egen urimelighet så lenge du ikke klarer å underbygge påstandene dine med beviser i form av konkrete eksempler. Lykke til videre og ha en fin kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå