Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg synes at en bør klare å holde seg borte fra personlige "angrep" slik som Jeab opplever! Dette er tross alt en krangleside! Hvis Jeab treffer spikeren på hodet og faktisk tørr stå for det hun sier- KJEMPEFLOTT!!!! Det er mer enn en kan si om alle disse anonyme som skal kommentere alt og ingenting!! You go girl!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 så lenge det holder seg på kranglesiden så klager vell ingen eller, bør vel ikke gjøre det iallall..
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 hm.. det var ikke meningen at den skulle bli anonym da
Ikkelektuell Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Så jeg er ikke den eneste som legger merke til at NN er vel aktiv på idioti-fronten for tida? *knegg* Takk for støtten.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 *spy* det er ikke de anonyme det er noe feil med... "Gjør mot andre det du vil de skal gjøre mot deg" så det er vell bare velfortjent. vil oppfordre andre anonyme til å ikke svare på dette kvalme smiske innlegget.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 ..jeg støtter deg også jeab..stå på!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Jeab er mann... Er jeg sikker på!!
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 *knegg* Nå må jeg bare spørre - hva får deg til å tro at jeg er mann?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 Hvorfor i all verden skulle jeab være en mann??
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Fordi jeg bare har det på følelsen... Mann eller HEST?? siden han knegger hele tiden..
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 22. oktober 2007 #15 Skrevet 22. oktober 2007 For et ulidelig kjedelig innlegg... zzzzzz.
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #16 Skrevet 22. oktober 2007 Resonnementet ditt suger. Du er verken mann eller innehaver av ei mus. Jeg tipper hamster.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #17 Skrevet 22. oktober 2007 Tror nok at det er jeab som har laget seg et ekstra navn her inne, det var ingen profil på HI. For fy så mye stykt det mennesket har skrevet til andre. Det går da ikke an å støtte en slik oppførsel.
Voyeur Skrevet 22. oktober 2007 #18 Skrevet 22. oktober 2007 Du, Anonym, har ingen profil. Så da er vel ikke du heller virkelig? Merkelig...
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #19 Skrevet 22. oktober 2007 Gi meg tre eksempler på stygge ting jeg har skrevet til andre helt uprovosert, NN 17:22.
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #20 Skrevet 22. oktober 2007 *knegg* @ Voyeur! Jeg har verken kapasitet til eller interesse av å regissere alle brukere uten profiler, men NN har visst vanskelig for å se logiske brister i egne resonnement. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #21 Skrevet 22. oktober 2007 Her var et innlegg fra en person som var fortvilt for hun hadde vanskelig for å si nei til mennesker, og hun ble gråvt utnyttet av sin søster. Hun ville ha noen råd om hva hun kunne gjøre i forhold til en situasjon og du begynner ditt innlegg me;"Fan, så dum du er". Det er helt sykt etter min mening, at du gidder å skrive slikt, har du ikke noe bedre å komme med så la det være!
Ikkelektuell Skrevet 22. oktober 2007 #22 Skrevet 22. oktober 2007 For det første, så ba jeg om tre eksempler. For det andre, så korrigerte jeg bare HIs skrivefeil (ref. overskriften "faen og dum jeg er"). Utover det sa jeg ingen ting til vedkommende som hun ikke sa om seg selv. Det er neppe sykere enn dine innlegg til meg.
Voyeur Skrevet 22. oktober 2007 #23 Skrevet 22. oktober 2007 NN 18.15 Syns å huske at HI av det innlegget selv sa at hun var SÅ dum som lot seg utnytte. Hva skal man si da? Neeeeiddaa, du er ikke dum som lar deg utnytte? Noenganger trenger man å høre sannheten uansett hvor jævlig den måtte være. Ja, du er jævlig dum som lar deg utnytte, gjør noe med det nå, er vel det beste man kan høre, isteden for masse dikkedarier.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #24 Skrevet 22. oktober 2007 Hun spurte etter hjelp i sin situasjon, det du kom med var da ingen hjelp. Typisk deg å pirke; for det første ba jeg om 3 ........... De innleggene jeg leser som du skriver er nedrakking av andre. Å er det så galt at mennesker er snille, det er jo de som utnytter slike mennesker som ikke henger på greip
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #25 Skrevet 22. oktober 2007 Eh..HI i den tråden du nevner her hadde "faen og dum jeg er" eller noe slikt som overskrift til innlegget sitt. Jeab bare påpekte at det ville vært bedre med "faen *så* dum jeg er", altså 'så dum' og ikke 'og dum'. Det var ikke Jeab som introduserte ideen om at HI var dum, men selv om HI mente det selv så kunne hun jo likevel ha skrevet det på riktig måte! Og ja,- det er forskjell på ett (1) og tre (3) eksempler! Du, derimot, virker både så du OG dum. Merkelig med det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå