Gå til innhold

Hvor mye putter eller puttet dere på bøssa idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

200. 100 fra meg og 100 fra mini.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

150 kr var det vi hadde hjemme :-)

Skrevet

Vi ga 190,-, det vi hadde i huset i dag. Og så har jeg ringt inn i tillegg..

Skrevet

Hva er egentlig poenget med denne råden? Er det sann, om å gjøre og skryte av hvem som gav mest?

Skrevet

ingenting... bruker ikke å gi heller.. har nøyaktig 1290kr pr mnd å leve på, så har ikke penger til andre nå..

Skrevet

Jeg fikk ikke puttet på noe, da ingen har dukket opp. Får gi på en annen måte.

Skrevet

Syns bare det fort kan bli litt kvalmende og skulle sitte og skryte av hvor mye man gir.

Skrevet

ringte inn...er vel 175 kr det da....ikke så mye, men det er jo litt og alle monner drar:-)

Skrevet

Spetakkel - så utrolig ufin du kan være! Siterer svar fra Lelana;

"Ingenting..har ikke vært hjemme. Men jeg tviler på at pengene kommer i riktige hender uansett."

Begrunnelsen er da vitterlig at hun ikke har vært hjemme! Og hva har Reima-dressene til sønnen hennes med dette å gjøre?? Snakk om fri fantasi - det skal du ha!

Skrevet

Hun har jo sagt flere ganger tidligere at hun ikke ville gi...

Skrevet

Ingenting

Skrevet

So what?!? Du trenger vel ikke bli ufin for det! Blir som at jeg skulle si at siden du hadde råd til å gi kr 300, kunne du heller kjøpt en Reima-dress til barnet ditt. Ærlig talt.

Skrevet

Ringte inn.....pluss at jeg har vært bøssebærer, og begge barna har deltatt i løp på skolen...tipper det totalt ble 300-400.

Skrevet

Ingenting :) de har ikke vært her.. Hadde de kommet så hadde jeg vel gitt det jeg hadde funnet av kontanter..

Skrevet

Ga rundt 200 kroner når de var her, men har også gitt 2500 kroner via giro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...