Gå til innhold

Hvor mye putter eller puttet dere på bøssa idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ga 60 kr tidligere i dag, men så kom de faktisk på døra (pleier ikke komme hit), så da ga jeg 50 kr til. Synes det er ok å gi litt på sånne dager selv om jeg er fast giver til noen lignende prosjekter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde glemt hele aksjonen, men har rota rundt i alle lommer og vesker her nå, så da ble det vel litt over 150 kr.

Har ikke kommet noen hit enda da, men får håpe de kommer.

Skrevet

Vi ga 100 kroner :)

Skrevet

"dårlig unnskyldning" ? haha ja for du er vel en ekspert?

du skal vel ikke legge deg oppi om jeg gir eller ikke.

Skrevet

Har ikke lagt meg opp i det. Spurte bare på hvilket grunnlag du kom med den uttalelsen, men det kan du som ventet ikke svare på...

Får heller bruke pengene dine på noen nye Reimadresser.

Skrevet

Skriver du at du ikke gir fordi du ikke tror pengene kommer frem må man ha lov til å spørre deg om på hvilket grunnlag du kommer med en sånn uttalese.

Forøvrig tror jeg personlig at du ikke gir fordi du gir faen, ikke fordi du tviler på om pengene kommer frem.

Skrevet

Tro akkurat hva du vil=) Det bryr meg der sola ikke skinner ;o)

Skrevet

Såklart, du gir jo f i alt annet enn din egen lille boble, så herlig det må være! Og for en fin start på utviklingen av empatien til ungen din.

Skrevet

Hadde ikke mer enn 20 kr gitt..

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Tror det blei 60 kr jeg fikk samla sammen, så skal gi på giro etterpå.

Skrevet

Så lenge han har Reima fra topp til tå kan jo resten bare være... ;-)

Skrevet

264 kr. Hadde bestemt for å gi 200 kr men så at jeg hadde så mye små-penger, så da ble det en 100 lapp og 164 i småpenger:-)

Skrevet

100 kr her, har ikke kommet inn hit, men vi stoppet dem da vi var ute og gikk tur, der er jo overalt så er ikke så vanskelig å huke tak i dem(HINT) :)

Skrevet

Har ikke gitt no. Det har ikke vært bøssebærere her i dag.

Like greit egentlig, eier ikke kontanter. ;)

Men de skulle ha fått hadde jeg hatt penger og hvis de hadde kommet hit.

Førøvrig ga jeg 300 til redd barna for et par uker siden, får trøste meg med det.

Skrevet

Har aldri kontanter, så jeg ringte inn 175 kr.

Skrevet

gav også 400. veldig glad de kom. Vi bor på fjellet og det kommer aldri noen hit...Men nabofamilien var bøsse"kjørere" så de kom innom. Helt supert.

Skrevet

Ingenting, har ikke vært noen her. (Mulig det var mens vi var ute på tur da, men...) Men vi har ringt to ganger til den telefonsaken:)

Skrevet

Ringte inn 175kr

Skrevet

hadde bare 30 kr i kontanter, men spurte om å betale på andre måter å skal gjøre det over nettet. Sambo har sett reklame om at det koster 1 kr pr dag å gi et barn medisin, så han vil at vi skal gi 365 kr :-)

Skrevet

200 herfra.

Skrevet

Ungene fikk putte på 100 kr hver...

(tilsammen 300 kr)

Skrevet

200kroner. og skryt til bøssebæreren. Flink gutt! Han kunne tilogmed leksa si om hvorfor og hvordan;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...