ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. oktober 2007 #26 Skrevet 21. oktober 2007 Hei..jeg husker deg jeg åsså.. jeg hadde nicket *Maria med TO i magen* eller *Maria med tvillinger i magen* eller no..hehe Mine jenter er 6mnd..ble det i går..vi koser oss hver dag uansett..=)=)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 21. oktober 2007 #27 Skrevet 21. oktober 2007 Heisann=) Da var du også endelig kommet hit=) Hvordan går det? tenkte på deg hin dagen og skulle smse, men var et eller anne som skjedde, så jeg har visst glemt det=S Utrolig så fort tiden går! i morgen er snuppa blitt 2mnd... hihi Har forressten skiftet litt på navnet;)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #28 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg husker dere allesammen fra bim jeg Snuppa mi er blitt 10uker Tida går fort assa...
*Rutletutt* Skrevet 21. oktober 2007 #29 Skrevet 21. oktober 2007 Hei, jeg fødte 29. juli og var Rutletutt*stormagapus*26.07.07
Yrha Skrevet 21. oktober 2007 #30 Skrevet 21. oktober 2007 Husker dere ja Jeg hette det samme som nå, men gikk mye under pseudonymet anonym Bambi, på KS-debatten og fødselsangst-debatten. Var litt redd for å få kjeft for fødselsangsten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå