Gå til innhold

Noen kjente fra BIM her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fødte 31/8 og hadde nicket Ung mamma:)

Tigern, mamma1.gang16.august osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker deg :-)

Hette Chanzei med ett eller annet bak på BIM :)))

Gratulerer med jenta! :)

Skrevet

Husker deg oxo. Jeg har samme nicket, men på BIM hadde jeg termindatoen bak.

Skrevet

Husker deg jeg :) hette det samme sånn ca, bare uten lille jenta... =) Gratulerer forresten ;)

Skrevet

Stemmer:) jeg husker alle. spesielt deg chanzei!! Moro å treffe dere igjen her:) hvordan går det med dere?

Skrevet

Her går det topp! Tiden flyyyyr.. Emil har blitt 7.5 mnd og krabber, reiser seg opp, setter seg opp og løfter hendene sine når vi spør hvor stor han er :)))

*bittelitt stolt* :))

Med dere daa?

Skrevet

Snuppa her er 5,5, mnd, og vi stooorkoser oss:-) Hu er blitt en ivrig "ruller" i helga :-)

Skrevet

Her og går det bra! Lille berta mi er blitt litt over mnd.:) Og vi stor koser oss hjemme hver eneste dag :)

Skrevet

Gratulerer!!

Sønnen min er 4 og en halv mnd, så ikke såå lenge siden jeg var på bim.

Velkommen hit :o)

Skrevet

Er det virkelig 7 mnder siden?! gud bedre, tiden flyr!! husker da du skrev at du hadde født. han er sikkert kjempedeilig:) de er så go når de begynner å bli litt lik seg selv og ikke er så anonym lengre:)

Det går kjempe bra, hun er så snill at jeg har ikke ord. men jeg sliter med amminga. er masse sår. smører og smører, men er vondt som f... uansett. noen råd?

Skrevet

Jaaa :) Har hjemmeside om du vil se :) www.malin-06.piczo.com :)

HAr du prøvd Aloe Vera? Smør det på ofte.. Men husk å vask av før hver amming.. Ellers vet jeg ikke annet enn å luft-tørke, ha på morsmelk.. Har du prøvd bryst-skjold? Hjalp meg masse! Da fikk brystvortene hvilt seg litt :)

Skrevet

HAr du prøvd Aloe Vera? Smør det på ofte.. Men husk å vask av før hver amming.. Ellers vet jeg ikke annet enn å luft-tørke, ha på morsmelk.. Har du prøvd bryst-skjold? Hjalp meg masse! Da fikk brystvortene hvilt seg litt :)

Skrevet

Skrevet

Oj.. Ble posta 3 ganger det innlegget.. Var virkelig ikke planen det da :/ Heh.. :P

Skrevet

Så store alle har blitt! synes nettopp dere har født! har det gått greit med ammingen deres da?

Skrevet

Her gikk ammingen til h.... ganske så tidlig iallfall... :(

Skrevet

Neh.. fikk 3 brystbetennelser etter hverandre som resulterte i en abscess(innkapslet verkebyll)

Måtte innlegges på sykehuset, full narkose osv.. etter det ble det satt inn ett dren som fjernet resten av verket i 9 dager etterpå..:/

Så forsvant melka. Emil var 2 mnd

Skrevet

Uff, så dumt at det ikke gikk så bra for dere alle. snakker om at noen virkelig må gjennom mer enn andre! Var inne på hjemmesiden din pølsa, og det er en nydelig gutt du har! go mamman hadde du noen problemer i starten eller gikk det greit fra begynnelsen?

Skrevet

Tusen takk :))

Jeg glemte å si.. Jeg strevde noe fryyyyktelig i starten! Skikkelig sår.. Blødde som en gris! Kjøttsår på puppene..:/

Men gjorde slik jeg skrev over her og plutselig en dag var alt helt fint..:))) Tok ca 1 mnd før vi kom skikkelig inn i det.. Før det var det kun tårer, frustrasjon, smerte og mas..:/

Hold ut! Det blir bedre.. Tro meg! :)))

Skrevet

Jeg skal prøve det allerede idag! jeg begynner å bli lei av vondtene og slitet. men hun fåri seg nok mat, hun er blitt så stor. bare synd at det er så smertefullt å mate henne....

Jeg nekter å gi meg når jeg har kommet så langt. og eg håper virkelig at det blir bedre:)

Skrevet

tusen takk!

*håpe håpe*

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...