Gå til innhold

Påmelding til 2. trimester treff i Drammen 24.10.


TobiasFeb08+JulieOkt12

Anbefalte innlegg

Hehe... Tipper ingen kommer til å bli straffeforfulgt om de er noen uker den ene eller andre veien og blir med jeg;-)

Jobber dagen på torsdag, så da blir ikke jeg med, men kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var min mening om dette sist det var en diskusjon med det her.

www.barnimagen.com/forum/thread/6712912

 

Og det endte igrunn ikke så veldig hyggelig...

Det endte nemlig med en veldig delt Drammensgruppe, hvorav man fikk Drammenogomegnjentene som alle er september-desembermammaer 2006 (og nanna76), samt at man fikk Mammaklubben som var en salig blanding av 2006mammaer, så fikk vi noen som kom på noen veldig få treff men forsvant igjen, også fikk man den nevnte treffgruppen med 2007 mammaer som iallefall ikke treffes sånn kjempeofte i regi DiB, og som fremdeles, til tross for permisjon samtidig ikke treffes i det heletatt.

Det ble rett og slett en veldig splittet drammensgjeng, uavhengig av aler og basert på inkludering, og førte også til at veldig mange nye dibbere ikke turte å komme på de fryktelig veletablerte treffene, og slik ikke fikk være med i felleskapet i det heletatt...

 

Sånn, med det sagt, så skal jeg tie stille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så mye styr! Får litt assosiasjoner til barneskolen........... Er vi ikke gamle nok til å håndtere det at ikke alle kan være med på alt hele tiden - til tross for hormonelle svingninger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn - da har jeg reservert bord til 10 kl 18. Står på mitt navn - Karianne :-)

Om vi blir fler er det sikkert plass.

Så da ses vi med blanke ark og åpent sinn, jenter :-)

 

Gleder meg :-)

 

Karianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil også gjerne være med. Godt å se at så mange er interessert i treff igjen allerede. Hadde ikke sånne luksusproblem når jeg gikk med første mann nei , he he.

Jeg må riktignok ta forbehold i tilfelle mannen min må jobbe sent.

Blir gøy, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Jeg må nok dessverre melde avbud med en gang. Mannen min skal på kurs i morgen, så jeg får ta igjen neste gang.

 

Jeg er forresten 15+4 uker på vei, så akkurat kommet over i 2.trimester :-)

 

Kos dere masse, så snakkes vi forhåpentligvis på neste treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere jenter!

Jeg sitter hjemme og stirrer i veggen, med verdens mest grinete unge som ikke har sovet i barnehagen og mann som skal på jobb om et par timer:(

Beklager at jeg nok en gang har meldt meg på og ikke kommet:(

 

Håper dere har hygget dere kjempemasse, og at dere ikke blir alt for sammensveiset til at det er plass til en til når jeg får sluppet ut av huset;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...