Gå til innhold

Påmelding til 2. trimester treff i Drammen 24.10.


TobiasFeb08+JulieOkt12

Anbefalte innlegg

Håper så mange som mulig kan komme!

 

Og håper ikke noen føler seg ekskludert siden vi prøver en ny vri! Har absolutt vært veldig hyggelig på alle treff jeg har vært på med dere alle! Men etter å ha pratet litt med flere andre, kom jeg og Lillemor 73 til at vi ville prøve dette og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne komme. Enig i at de tidligere treffene har vært koselige, men syns dette var en bra ide og regner med at det er forståelse for at man prøver dette også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes dette var trist for har jo noen jeg kjenenr fra før av som jeg gjerne vil på treff med...

og er ingen i 1 tri fra drammen som vil på treff enda...

kan dere ikke se litt gjennom fingrene da??? :):):)

jeg er tross alt ikke mange ukene bak dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott du tok initiativet Åse :-) selvfølgelig kjempehyggelig å se deg på treffet vicky ! Det vi mente var vel at vi føler oss litt *utafor* med de som er helt sprekkferdige og bare teller dager, hvis du skjønner.... Selvfølgelig er alle velkomne, men vi 08-mammane har kanskje mer felles enn de som venter nå før jul.... Var det vi mente :-)

Men - syns ofte Picasso er litt *støyende* på ukedagkvelder jeg... Hva med Jonas B. ? I annen etasje der har de et slags *lukket* rom, der det er lettere å prate syns jeg... Hva mener dere ?

Jeg kommer hvertfall uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at mange blir med :-) Men - er min erfaring at når det blir altfor mange, er det ikke så lett å få snakket.... Derfor forslag : om vi blir 10 el. mer f.eks, kan vi jo bare *dele oss* i 1. og 2. trim ? Noen enig ??? Hva sier du Åse ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.jeg er i 2 trimester og vil gjerne komme!!men jeg har aldri vært på treff før og kjenner at det er litt "skummelt" å ikke kjenne noen.er det sånn at alle kjenner hverandre her og har møtte før??hadde vært såkoselig å bli kjent ed noen som er i samme situasjon og ca like langt på vei:)klem fra heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vi så mange at vi må dele oss tror jeg nemlig at jeg må sitte alene... er vel bare meg fra 1 tri eller???

 

og det kan bli ganske ensomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at forrige runde jeg gikk på sånne treff som dette ble det litt smådårlig stemning fordi 06 mammaene ble ekskludert fra 07 mammaenes treff, noe som egentlig endte med å bli bare teit.

Synes det blir feil å sortere vekk de i 1 trimester da jeg mest sannsynlig har termin nærmere dem enn de som er langt inne i 2 trimester.

Og som Vicky nevner så er det jo så langt bare henne som er 1 trim, og hun vil da bli fryktelig ensom;)

 

Vi ser hvor mange vi blir også gjør vi det beste ut av det.

Jg kan bidra med "bli kjent partyleker" jeg asså;) Heller det enn at noen føler seg utenfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for det tillab :) hehe men jeg vet at du er lett å bli kjent med og det er jeg også ... hihi så vi kan dra igang noe :P

setter pris på å ikke bli ekskludert for som sagt hadde følt meg teit om jeg hadde sittet der alene :P hehe

 

*gleder meg kjempemasse* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg synes det er en god idé å avgrense treffene:-)Skal på kurs frem til 17.00 i Oslo den dagen, men kommer svært gjerne hvis formen tillater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke du som blir ekskludert vicky1984, men heller vi som skal føde i 2007 og ikke 2008.

 

Er enig med de som mener at det er blitt uoversiktelig på treffene men er redd for at drammensjenter som skal føde sent i 2007 skal føle seg ekskludert fra treff når resten av oss har flyttet ut til DIB....

 

Bare en tanke....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere har jo mange andre treff....

jeg skal ikke si noenting som helst... vet bare at jeg har mer til felles med folk fra 1 og 2 tri enn noen andre..

kommer til å føle meg dum om jeg hadde vært på treff med mange store mager mens min ikke engang har kommet...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforsto meg vicky1984.... jeg mente bare å si at jentene som har termin i 2007 var de som ble eksludert fra disse treffene ikke du. Oppfattet at 2008 mammaen ønsket et eget treff grunnet stort oppmøte.... og du har jo termin i 2008 så den bør vel være grei:)

 

Er litt usikker på hvilke andre treff du mener... hvis du sikter til formiddagstreffene så gjelder jo dette alle som har fri på dagen - ikke bare oss som har gått ut i permisjon. Dessuten finnes det jenter i 3.trimester som har lenge igjen til permisjonen som nå ikke kan gå på treff.

 

Jeg har kun en uke til termin og skjønner at du føler lite til felles med meg.... men hva med jentene som har termin nærmere jul?!

 

Håper ikke du tar denne meldingen feil - var ikke ment som et personangrep på deg.... prøver bare å rette opp i forrige innlegget mitt slik at du skjønner hva jeg mente med det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen at noen skal føle seg utelukket i det hele tatt, verken de som føder nå før jul, eller de som skal ha neste sommer. Dette var ment som et forsøk på å prøve en ny vri. Ikke meningen at det skal bli noen ny rutine på treffene... Har jo vært mye treff i det siste, og da kan det jo kanskje være ok at man varierer litt?

 

Blir mer enn gjerne med på treff med hele gjengen en annen gang, for det er masse hyggelige damer både med små, mellomstore og store mager!! Og vil 3. trimester ha et treff for seg selv, ja så synes jeg det og hadde vært hyggelig, selv om jeg da (foreløpig) ville stått over og heller blitt med neste gang:-) Er ikke vondt ment i det hele tatt, og håper ingen tolker det på den måten!!!! Vi skal jo alle innom både 1., 2., og 3. trimester etter hvert, så hvor vi er vil endre seg...

 

Gleder meg til å treffe dere som kommer, og dere andre gleder jeg meg til å treffe en annen dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... ble en god diskusjon ut av det i allefall!!! Må huske alle hormonene som svirrer rundt.

 

Hvis du sikter til meg Åse.... så tok jeg det ikke på feil måte.... er enig i at treffene er uoversiktelige og at det er alt for mange folk der slik at en aldri kan bli ordentlig kjent med folk... er også enig med vicky1984 at 3.trimester og 1.trimester er på forskjellige plasser i svangerskapet og har derfor ikke nødvendigvis mye å snakke om.

 

Ser bare faren i å ekskludere blivende mammaer som nå nettopp har gått over i 3.trimester grunnet at de "teller dager".... for det gjorde nemlig ikke jeg da jeg var 6 måneder på vei.

 

Uansett; dette er egentlig ikke min kamp... og var heller ment som en innskytelse til vicky1984 slik at hun ikke skulle føle seg ekskludert!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe har jeg startet enda en diskusjon?? ops... varte meninga... :)

jeg føler meg ikke ekskludert av noen, men føler bare som jeg sa mer til felles med de som er rundt ukene der hvor jeg er.. enn damer med flotte struttende mager... hehe som jeg aller helst skulle hatt selv :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...