blond Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Ha en del kontanter i huset til tv-aksjonen i morgen!!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 ha ikke masse i heimen, men dem skal få det jeg har i lommeboka.. Ikke mye å skryte av, men bedre enn ingeting..
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 har litt i lommeboka som vanlig jeg.. tar ikke ut noe ekstra nei.. vi er i bursdag fra kl 16, men kan jo hende de kommer til oss etter vi kommer tilbake da.. men jeg tar med penger i bursdagen i tilfelle det ringer på der jeg =)
Libido- Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Det er det som er så greit. "vi har desverre ikke kontanter" Da får de heller ordne seg med kortleser.. hehe.
Odine! Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Ups! Det er innsamling i morgen. Vi får sette litt inn på konto, heller, for mynter og sedler er det dårlig med.
~~DoraDora~~ Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 ja jeg har tatt ut litt kontanter til de kommer.... Har to gutter som jeg vil at skal lære seg å gi en hjelpende hånd til trengende... så vi har forklart de at det kommer folk på døra i morgen og samler inn til syke barn. Og at de skal få putte penger på bøssa begge to ....JEG VIL OPPDRA DE TIL Å BLI BEDRE MEDMENNESKER ENN ENKELTE HER INNE....grøsser over hvor gnitne og egosentriske enkelte får seg til å være. Og det er folk som er mødre til små barn selv. Hvor er empatien?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Denne var unødvendig *Dillå*, du vet vel ikke grunnen til at alle ikke kan gi, mange som har veldig dårlig råd her inne og som ikke har råd til gi penger hit og dit. Jeg skal gi litt jeg, men jeg mener at de som har så mye penger får gi mer da så får de som har dårlig råd gi hvis de har råd til det. Jeg gir så mye jeg har råd til, det er ikke mye nå akkurat. Denne mnden her har vært hard for pengeboken uten at jeg trenger å forklare deg hvorfor
grå :) Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 ok, jeg kan gi de 80 kronene jeg har, men da får du kjøpe mat til oss fram til den 25. dillå. avtale?
~~DoraDora~~ Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tror faktisk at alle kan gi noen kroner... om det så er snakk om en tier...(alle monner drar). Og dersom du har 80 kroner å leve for frem til den 25, så får du heller dra ned rullegardinen og ta ut batteriene på dørklokka i morgen du da... leke hjemsel med barna dine, slik at de ikke vet hvorfor du lar være å åpne døren når det ringer på... Dersom folk har råd til pc og internett så bør de også kunne avstå fra en tier eller to...
~~DoraDora~~ Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 ...skulle stå gjemsel... Jeg sa heller ikke at folk MÅ gi mye, men en tier eller to har nok de fleste mulighet til å gi...
meg & to små vampyrer Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 Dillå: du VET ikke hvordan alle vi andre har det økonomisk. Vennligst slutt å dømme folk som ikke gjør slik som du mener er best!
bente69;) Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 De har sikkert et tlf nr en kan ringe til også, sånn at de som vil kan gi, selv om de ikke har cash. Når vi er i byn på lørdager gir vi fast(en tier eller to) til Frelsesarmen, det syns snuppa er stas:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. oktober 2007 #14 Skrevet 20. oktober 2007 "grøsser over hvor gnitne og egosentriske enkelte får seg til å være. Og det er folk som er mødre til små barn selv. Hvor er empatien?" Jeg må si jeg blir sjokkert over hvordan enkelte tillater seg å snakke til folk her!! Du er direkte frekk, Dillå!! Fei for din egen dør når det gjelder å være forbilde for egne barn. Håper ikke dine barn blir like dømmende som du er!!!
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #15 Skrevet 20. oktober 2007 la nå folk bestemme selv om de vil gi eller ei
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 *Dillå* Åjada, livet er så enkelt som du vil ha det.. Herregud..
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #17 Skrevet 20. oktober 2007 Alle skjønner vel poenget til Dillå da. Alle har vel noen kroner og avse! Trenger jo ikke være store summen.. 5 kr er bedre enn ingenting. Alle monner drar!
~~DoraDora~~ Skrevet 20. oktober 2007 #18 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg dømmer folk som ikke gidder å gi, fordi de ikke gidder å ha cash den dagen...og som sier at de som går rundt med bøsser får gi henne muligheten til å gi med kort hvis de vil ha hennes støtte....og ler av det hele.Det er gnitenhet og egosentrisk... Ellers står jeg fortsatt på min mening om at de fleste har muligheten til å gi en tier eller to.... iallfall de som har råd til pc og internet... Hvis dere "legger godviljen til"...så forstår dere hva jeg mener...
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 20. oktober 2007 #19 Skrevet 20. oktober 2007 Tviler på at noen kommer hit gitt, vi bor avsides og ingen har kommet hit før- Forøvrig har vi navnefest i morgen langt unna og jeg betviler at noen kommer dit og spør..
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 20. oktober 2007 #20 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg skjønner Dillå selv om hun er frekk i kjeften. En 5`er er bedre enn ingenting...
meg & to små vampyrer Skrevet 20. oktober 2007 #22 Skrevet 20. oktober 2007 Jo, men om man kan/vil gi er da virkelig opp til en selv. Synes ikke folk skal sette seg såpass høyt oppe at de mener de kan dømme alle andres handlinger basert på dette. Det er bare for sprøtt
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 20. oktober 2007 #23 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg syns det er frekt å si sånt. Noen går flere tusen i mdn og å kreve at de gir, fy faen sier jeg bare.
Januarjubel! Skrevet 20. oktober 2007 #24 Skrevet 20. oktober 2007 Det finnes ingen unnskyldning for ikke å gi noe som helst til inntekt for aidssyke barn. Dillå har helt rett hun.
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 20. oktober 2007 #25 Skrevet 20. oktober 2007 helt rett,men går an å formulere seg på en litt hyggelig måte da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå