Gå til innhold

Er det jeg som er teit her eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillejonas? han er blid og fornøyd ellers, han er bare uvillig til å stå opp med ungen.

jeg tror ikke han er så syk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Depresjoner er som regel verst om morgenene, og så komme det seg ut over dagen. De aller fleste føler seg best om kvelden. Det er ikke nødvendigvis sånn at man alltid sitter og griner når man er deprimert.

Skrevet

Det var vel heller ikke det hun klaget på.

Skrevet

Problemet er ikke å stå opp med h*n, men å stå opp hver dag i sekstiden for så å ikke kunne legge meg før h*n sover igjen om kvelden, da h*n har to lurer for dagen som varer i max. et kvarter.

Og når han sover to to/halv tre hver dag, og sitter foran pcen resten av dagen, eller går til kompiser, er det ikke så veldig lett....

HI.

Skrevet

virka ikke på meg som det var noe annet problem enn at han ikke orka å stå opp med ungen, det andre fungerte bra. syns det er et tynt grunnlag for å tro noen er deprimerte

men men, dette var en side av saken bare, det finnes jo alltid 3 :)

Skrevet

Dette hadde jeg aldri i livet godtatt. Han oppfører seg som en bortskjemt drittunge. Sett spørsmålstegn ved mandigheten hans, det er vel noe de fleste menn ikke liker. Spør om han virkelig vil være så udugelig. Han er ubrukelig som far akkurat nå, og du kunne likeså godt vært alene når du ikke har noe hjelp. Si at en virkelig MANN klarer å være familiens overhode, og at slik som han oppfører seg nå, er du praktisk talt en alenemor med en baby og en tenåringssønn.

Skrevet

ok, da er jo problemet litt større

snakk med han du, og si at du ikke kan leve sånn

enten endrer han seg ...evt søker hjelp, eller så velger du å leve alene

lykke til

Skrevet

Vet du hva, jeg har faktisk prøvd det tidligere.

Jeg sa til ham at en ekte mann faktisk satt familien foran andre ting, og koste seg sammen med barnet sitt.

Han svarte da med å le av meg og si at jeg var syk i hodet...

HI.

Skrevet

Forholdet dere har kommer ikke til å vare,skal det fortsette sånn.

Mannen din er dessverre ikke voksen.Noen menn blir aldri voksen heller.

Hvis han ler deg rett opp i ansiktet når du prøver å snakke med han, så har han vist deg hva han er ; en håner,ydmyker og et utrolig dårlig stykke mannfolk!

............Sorry; mannfolk var å ta hardt i. Jeg mente selvsagt en håner,ydmyker og et utrolig dårlig stykke idiotgubbe av en egoistisk latsabb!

Snu seg i senga og sove videre når barnet skader seg??????

Da hadde han fått seg ei kald bøtte med isvann, før jeg pakket kofferten og reiste min kos! Med barnet,selvsagt. Så kunne han bare ligge der og sove dagen lang!

Synes mange finner seg i så utrolig mye rart her!

Skrevet

Må legge til at jeg selv fant meg i mye rart i 7 år med eksen...så jeg dømmer deg ikke for at du ikke klarer tenke klart akkurat nå. (tror nemlig du går og håper dette skal bedre seg,fordi han er så kos og snill innimellom....)

Skrevet

Kansje du skal pakke sakene dine og reise bort en stund sammen med mini. Legg igjen et brev til mannen din hvor du skriver hva du tenker og føler, og hvordan det er å være deg i dette forholdet. Skriv om løftebruddene hans, om sinnet og om hvordan du ønsker det skulle være. Brev funker etter min erfaring bedre på menn enn å snakke, fordi vi damer har gjerne veldig mye vi vil ha sagt på en gang, og mange menn trenger gjerne litt tid til å tenke ut hva de skal si..men da er vi allerede godt inne i neste problemstilling. Når han får det skriftlig rekker han å ta inn over seg hva problemet er før han må komme med en respons.

Fortell han at du gir han en uke (eller no') til å tenke gjennom forholdet deres, sin rolle som mann og far og hvordan han vil ha det. Ikke mas på han i denne perioden, men la han finne ut av ting selv. Risken er selvfølgelig at han finner ut at livet uten "kjerring og unger" er himmelrike på jord - men da fortjener du noe bedre enn han i allefall. Evt så oppdager han at det er j..lig tomt uten dere, og det er da dere trenger å sette opp noen retningslinjer for hvordan dere skal ha det sammen - og du skal ikke kaste deg i armene hans fordi han lover at nå skal alt bli så bra.... Vis han at du har bein i nesa og at livet ditt ikke faller i grus uten han, da kan det jo hende at han skjønner at han må anstrenge seg litt han også.

Skrevet

hvis du lar han slippe unna med det kan du tydeligvis ikke forvente noe serlig mer men helt erlig jeg ville ikke godtatt slik fra han. en avtaale er en avtale. følger han ikke de får det konsekvenser. sur kone som ikke smilende sier ja til neste guttekveld og som ber han gjøre ting sjæl. har du en veninne du gjærne skulle tatt deg en tur til, gjør deg klar sett ungen inn til han og si at du drar og han har ansvaret for ungen. og dra og kos deg hos veninnen din i noen timer. regn med sur mannnår du kommer hjem men overse det eller forklar han at du egentlig skulle sovelenge og han skullestått opp så da kunne du ta den turen mens han hadde mini.

Skrevet

har bare en ting å si.flytt ut!!eller send han på dør.ingen voksen mennesker skal oppføre seg sånn.gjør deg selv den tjenseten å flytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...