troika85 Skrevet 19. oktober 2007 #26 Skrevet 19. oktober 2007 jo det er jo greit nok men selv om man er gravid så skal ikke man unne seg sjokolade å mase usunt hele tiden må tenke på at bebyen oxo skal ha sunn kost selv om den er i magen.. å å legge på seg så mye at man blir overvektig i et svangerskap er heller ikke sunt... da blir babyen overforet.. du skjønner finnes en mellom ting... nei d er ikke noe fare me å legge på seg er helt normalt men man skal spise for en ikke for to me masse snop oppå.... har ingen problem med å legge på meg elr noe sant.. mn å gjøre kiloene unødvendig ser jeg ikke noe poeng i, er viktig for både bekken å rygg å bevege seg, å spes. viktig for fosteret at man holder d litt sunt i kostholdet.. selvfølgelig skal man kunne unne seg noe mn ikke hver dag, ikke sånn jeg ser det værtfall... er i uke 14+4 no å jeg har enda ikke gått opp noe som helst, spusrt legen å jordmor hva som va normalt.... å jeg fikk beskjed om at alt va som d sku være å sundt å gått... mn fikk oxo den beskjeen e skrev no... bevege seg er en ting som er viktig for bekken å rygg, å spise sunt så fosteret får i seg riktig vitamina å næring..
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 19. oktober 2007 #27 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg spiser normalt, og trener som før (litt mindre kanskje).. Er nå i uke 28, og har gått opp 13 kg.. Har mye vann i beina, så håper det er dette som veier.. hehe..
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 19. oktober 2007 #28 Skrevet 19. oktober 2007 var det så mye?? jeg er 24+1 i dag og sist jeg veide meg (forrige uke) hadde jeg lagt på meg 10,5 kg. med førstemann la jeg på meg 22 kg. detter fort av igjen. kan jo legge til at jeg er 157 cm kort. hehe
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #29 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er 18+1 å har lagt på meg 6-7 kg allerede... men prøver å tenke positivt, men ikke alltid like lett... Men blir beroliget når jeg ser at mange andre også ligger på rundt det samme som meg!!! Tenk på gleden rundt alt sammen )
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #30 Skrevet 20. oktober 2007 Venter mitt 3 barn og har gått opp 7 kilo i uke 20. Dette er rekord for å være meg som pleier å bli 28-30 kg ekstra. Har slutta med snop og kaker helt de siste ukene men vekten går alikevel fort opp.Så eg tar det med ro og tar de kiloene eg får for eg er tynn fra før og de fleste kiloene går av etter en måned.Det er nok mye vann denne gangen også og det kommer uansett.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #31 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er i uke 23 og har lagt på meg 3 kg. Ikke all verden, men jeg har fått en svært grei vane... enten jeg vil eller ikke Jeg er ihjelsulten hver 4. time! Men da er det nok med en brødskive eller to. Aldri har jeg hatt det slik- og jeg håper jo da selvfølgelig at det skal fortsette etter fødsel...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå