Gå til innhold

går dere med vogna i rulletrappa??

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Nei det tør jeg ikke. Har faktisk tatt vogna opp rulletrappa en gang da, på Oslo City, men da satt ikke minsta i da. Syns vogna var tung nok uten henne. Ellers venter jeg alltid på heisen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele tiden!! Ser ikke problemet! ;)

Skrevet

Gjør det nesten hver gang jeg:-)

Går så fint atte:-))))

Skrevet

Klart jeg gjør det! Er jo så lettvindt=) Slipper unna heiskøen også! Mini elsker å kjøre rulletrapp opp og ned i vogna=)

Skrevet

Jepp har jeg gjort med begge mine barn, t.o.m med trehjulingen, bruker ikke fremhjulet da.. og så passer jeg alltid på at ungen sitter fastspent, når silje brukte vogn og satt i trille og jeg skulle ned, så MÅTTE hun være fast spent...

Gjør det hele tiden.

Skrevet

Bruker stort sett heis, men når jeg har stått i heiskø i en evighet og heisen har stoppet hos meg og er full...så da tar jeg rulletrappa opp. Men går med vogna først da slik at jeg står bak og holder den. Tør ikke snu den andre veien (slik at det ser ut som man er på tur ned). Tør heller ikke ta rulletrappa nedover.

Men oppover er ikke noe problem:-)

Skrevet

Nei og tanken har aldri falt meg inn..

Venter heller i kø ved heisene så lenge det måtte enn å risikere evt uhell som kan hende i rulletrapp..bare fordi jeg er utålmodig etter noe

Er en grunn til at det er "forbudt" skilt for vogner ved rulletrapp

Skrevet

Tar skjeldent heis... På Oslo City tar jeg aldri heis! gidder rett og slett ikke å vente på disse latsabbene... Har tatt rulletrappen ørten ganger, og skjønner ikke hvordan det kan skje ulykke om man holder godt i vognen og vet hva man gjør, men... Jeg holder jo i vognen med begge hender i tilfelle guttungen skulle røre på seg...

Skrevet

Er det forbudt? Har aldri sett noe skilt. Har ikke sett etter det heller...

Skrevet

Har gjort det flere ganger, spes. om det er kronglete m/ heiser. Men synes det er tryggest når kjæresten er med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...