Gå til innhold

går dere med vogna i rulletrappa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo som regel eviglang kø forran heisene, så det frister å bare hive meg i rulletrappa med vogna..Er vel egentlig ikke lovlig, men gjør dere det alikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det tør jeg ikke, får helt angst ved tanken på miste vognen eller noe... tar ikke den sjansen.

Skrevet

Bare hvis vi er to, dvs en som kan bære barnet, og en som kan ta vogna. Men liker det ikke.. hvis vogna glipper kan jo den skade andre som står lenger ned i rulletrappa...

Skrevet

Nei. Det tør jeg ikke..

Skrevet

det tør jeg ikke.. kanskje litt feig. men tar jo ikke sååå mye lengre tid med heis da..

Skrevet

Nei, blir helt mo i knærne av bare å tenke på det. Når mannen min gjør det, må jeg snu meg bort.

Men ser overraskende mange som gjør det stuntet...

Skrevet

jeg gjør det hvis jeg får hjelp, men det er bare i nødssituasjoner, som hvis det ikke er noen tilgjengelig heis der eller at heisen er ødelagt.. men er jeg alene ¨så gjør jeg det ikke...

Skrevet

Har gjort det ett par ganger, gått så bra så =0) men litt mer skeptisk neover enn oppover.

Skrevet

Ja, det hender jeg tar den opp. Men ned tør jeg ikke...

Skrevet

Er det ikkje lov? Har gjort det mange ganger og det går fint. Det skal litt til å miste vogna, då kan ein jo nesten ikkje gå ned ein bratt bakke ute heller, då?!

Skrevet

Det er det eneste jeg ikke føler meg trygg på å gjøre med 3 hjulingen, men trille med 4 hjul tar jeg glatt i rulletrappa.

Skrevet

Opp gjør jeg det stort sett alltid. Ned gjør jeg det hvis det ikke er heis i umiddelbar nærhet.

Skrevet

ja gjør det hele tiden. er ikke så skummelt som det ser ut som egentlig.

Skrevet

jeg har gjort det et par ganger hvor jeg har tatt vognen og faren bært barnet. Har dårlige erfaringer med rulletrapp ned til t-banen (uten vogna da), har vært bråstopp et par ganger og da kan du fort ramle fremover ned trappa. Har skrekk for at det skal skje hvis jeg står med vogna.

Skrevet

nei. kunne ikke falle meg inn...

Skrevet

ja jeg gjør det. men kun opp...

og så setter jeg vogna foran meg og holder den oppover. ser noen som har vogna nedfor seg(akkurat som når de skal ned, hvis du skjønner) men det tør jeg ikke.....

Skrevet

Nei, er livredd for at den skal velte. Så på når en vogn velta i en rulletrapp engang, og det var ikke noe pent syn...Heldigvis gikk det helt fint med ungen, det var et stort barn som landet greit, men den sjansen tar jeg rett og slett ikke...

Skrevet

ja, det har jeg gjort fra dag 1... ikke noe problem

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke! Ingen andre får lov til å gjøre det heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...