Gå til innhold

Rusmisbrukere og barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, barnevernet neste.... Irriterer meg grønn hver gang det er en eller annen merkelig historie i media om noen som mister barna sine "helt uten grunn stakkars"..... Og barnevernstjenesten kan nødvendigvis ikke uttale seg, fordi de har taushetsplikt. Innimellom er familien så elskverdig å frigjør barnevernet for denne plikten, men de vil fremdeles ikke snakke om saken i media, og dermed blir barnevernet den store stygge ulven. Familien vet selvsagt at barnevernet ikke vil snakke, fordi det ville bli en voldsom belastning på barna de faktisk skal beskytte. Gud hjelpe meg som jeg irriterer meg over de idiotene av noen foreldre som står fram i Se og Hør o.l for å klage. Og hun som mistet omsorgsretten fordi hun hadde så lav IQ.... Selvsagt skal hun ikke miste barna sine, men synes det er helt riktig at den daglige omsorgen blir overlatt til noen som ikke er psykisk utviklingshemmet.

Barna skal alltid komme først.

Har en svigerinne som ikke forstår det, hun skjeller om at man ikke kan tilsidesette livet selv om man har fått barn. Sent på kveld lemper hun så 3 små gråtende barn over til sin mor, fordi hun vil ut og feste og drikke seg dritings. Selvsagt skal man ikke glemme resten av livet sitt, men det handler om å prioritere. Og er du voksen nok til å få barn får du vær så god være voksen nok til å ta vare på ungene dine først og fremst. Hvis ikke er fosterhjem det beste alternativet. Der vokste jeg opp, og selv om jeg elsker mamma`n og pappa`n min er jeg veldig glad for at jeg fikk en trygg og god oppvekst hos noen greide å passe på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan dessverre ikke være anonym lenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...