Valentine nr2 Skrevet 19. oktober 2007 #26 Skrevet 19. oktober 2007 Hehe, her var det mange meninger. Må bare få anbefale speil til å montere i baksete (på nakkestøtten), da kan du se barnet i sladrespeilet uansett hvor de sitter. Og stoppe eller vente på rødt lys før en prøver på gymøvelser fra forsete. Ungen tåler å skrike litt!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #27 Skrevet 19. oktober 2007 nai har den bak pasasjersida...trenger jo ikke snu deg da! har stasjonsvogn..men hvis skulle hatt barnesete bak førerseter hadd det blit for trangt og...til fører altså ...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 19. oktober 2007 #28 Skrevet 19. oktober 2007 Tja.... Nå mener jeg bestemt at selvkontrollen min er såpass sterk at jeg klarer å la være å snu meg når jeg kjører (har et barn fra før, så dette vet jeg at jeg klarer). Siden dette er mitt andre barn må jeg ha et barn på hver side, og jeg velger derfor å ha den minste bak passasjersetet. Personlig synes jeg det er en fordel at man kommer lett til barnet mens det sitter i baksetet,fordi man da kanskje slipper å måtte gå ut av bilen i tussemørket for å se til den lille;o) Det er klart det er deilig å bare kunne snu seg og putte inn smokken til den lille uten å måtte lukke opp bildøra.. hehe.. Og da mener jeg selvfølgelig mens man står på busstoppet.
pandabjørn Skrevet 19. oktober 2007 #29 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har Sander bak passasjersetet, og hvis han griner så stopper jeg å gir han smokken hvis det er derfor han griner..jeg har aldri snudd meg for å gi han smokken hvis han griner ) skjønner ikke at folk tørr å snu seg bak hvis ungen griner 2 sek kan være 2 sek for mye man skal ikke ha så dårlig tid at man ikke kan stoppe i veikanten å gi ungen smokken ! hva med de som har 2 barn begge kan jo ikke sitte bak føreren??!! vet ikke hvor linnea kommer til å sitte når hun blir født har ikke tenkt så langt ennå
de tre bukkenebruse Skrevet 19. oktober 2007 #30 Skrevet 19. oktober 2007 jeg har kjöpt meg sånnet speil man henger / festre ove hodestötten bak slik at man kan se i speilet foran som viser ansiktet til babyen bak:) så slipper man å snu seg også slipper man å stoppe viss barnet bare hoster litt:) for da ser man i speilet om man må stopp eller ikke
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #31 Skrevet 19. oktober 2007 Litt utenom tema her, men dere som har barn som blir lett bilsyke bør ikke plassere dem bak passasjersetet. Dette er den plassen i bilen der mest støy og "billukter" samler seg. Dette er det gjort mange tester på så det kan være en tankevekker. En nabofamilie av oss har ikke hatt oppkast i bilen etter at de byttet plass på barna i baksetet. Den ene tåler tydeligvis mindre enn den andre. Lykke til med valg av plassering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå