Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 18. oktober 2007 #26 Skrevet 18. oktober 2007 var ddet den samme?
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 18. oktober 2007 ja det tror jeg...turte ikke se hele...hehee
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #28 Skrevet 18. oktober 2007 *Grøss* gikk kaldt nedover ryggen min her. Tror jeg har sett den før, bare glemt det. Men takk for at du fant den frem, rogalandsjenta.
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 18. oktober 2007 #30 Skrevet 18. oktober 2007 hehehe =) The Ghost Girl of Sintra video, I think, is one of the most successful viral videos ever passed around the web. A lot of people were convinced there really is a ghost roaming that dark stretch of road in Sintra, but according to Joao, a Portuguese, the video is a total and complete fake. It’s actually a short film made by David Rebordao. The film’s official website can be found at www.acurva.net and in response to my post on the video,. så da er det ikke så ekkelt når en vet den er falsk =)
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 18. oktober 2007 #31 Skrevet 18. oktober 2007 kine, sår ut fra at det er deg jeg har på facebook, har sendt deg en bedre film nå =) en- hvis du er i godt humør, får deg til å le litt =)
Grorüd.. Skrevet 18. oktober 2007 #32 Skrevet 18. oktober 2007 Har noen linken til den nyfødte babyen ? he he... Er den fæl liksom???
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #33 Skrevet 18. oktober 2007 har ikke fått noe film jeg ?? men jeg så HELE nå og syns ikke den var så jævlig..haha..trodde det skulle vera enda skumlere med det ansiktet hennes.men det var johelt vanlig..
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #35 Skrevet 18. oktober 2007 hahaa ja den er fæææl...hahhahaa
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 18. oktober 2007 #36 Skrevet 18. oktober 2007 ja, den er grusom! hehehe var ikke deg på facebook forresten =)
Lillesnuppis Skrevet 18. oktober 2007 #37 Skrevet 18. oktober 2007 Ja jeg har fått en del på fun wall. den med den sovende babyen hold på å stoppe hjertet mitt.. Hrmf.. Satt å så på den søte sovende babyen med en kaffekopp i hånda... Faktisk skulle vi bort så jeg hadde på meg ny fin hvit genser som jeg aldri hadde brukt. Åsså kom den skrikende babyen. Jeg skvatt så jævelig at kaffen havnet ikke i munnen min, men utover den fine ny hvite genseren min :-((((( Så jeg ringte til den som hadde sendt meg den å sa at... neste gang ikke send meg noe med hylende, skrikende ting... Ikke syns jeg di er noe morsome heller. De slettes med engang
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 18. oktober 2007 #38 Skrevet 18. oktober 2007 hehehe sorry at jeg ler ! skjønner deg veldig godt! hvis jeg har på følelsen at det er noe skummelt ser jeg sånn halvveis bort, og skrur ned lyden.. =) synd med genseren da
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #39 Skrevet 18. oktober 2007 haha huff da...jeg hadde blitt steik forbanna om det hadde skjedd med meg...forbanna drittfolk som sender meg sånt.haha
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 18. oktober 2007 #40 Skrevet 18. oktober 2007 hva skjer med babien?
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #41 Skrevet 18. oktober 2007 den ligger der og bare er søt,så plutselig skjer det noe med ansiktet og den skriker jææævlig scary..kvapp så jeg trodde jeg fikk hjerteinfarkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå