Gå til innhold

noen her som har fun wall på facebook ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere fått en filmsnutt der det er noen som filmer i en bil og plukker opp en jente(?) ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Nei...er den artig?

Skrevet

Har fun wall, men skjønner ikke hvordan jeg får tak i og sendt til andre.. Helt grønn jeg..

Skrevet

vet ikke ,jeg tør ikke se den...den virker veeeldig skummel..

Skrevet

Du klikker på bildet av den,så kommer du til den siden alle dine FunWalls er.

For å sende videre,klikker du på "Forwards".Det står med rødt..

Skrevet

jeg har sett den...litt spooky men ikke sånn at jeg datt av stolen :P

Skrevet

hva er det ??? jeg tør ikke se den jeg.ja jeg er drit redd sånt..haha

Skrevet

mizzyme:

vil vite det ;)

Skrevet

Den har jeg ikke sett, men det er mye annet ekkelt som folk sender dit. Type ok filmer uten særlig mening hvor du plutselig blir vettskremt av ekkelt ansikt og skingrende hyling. Jeg blir så skremt, får alltid sambo til å se først (uten lyd) dersom jeg tror det er noe ekkelt.

Skrevet

ja samme her....jeg gidder ikke se den om den er scary...er sinnsykt lettskremt.eheh

Skrevet

Ja.. har du fått den med den søte, ganske nyfødte babyen som ligger og sover? Den er plutselig ikke så søt etter en liten stund. Blir så skremt at jeg nesten begynner å grine, herregud...

Skrevet

JAA det er derfor jeg ikke tør....alt som virker skremmende ser jeg ikke mer...fy faen den med babyen var skummel,trodde jeg skulle dø...marcus skvatt jo han også,lyden var på..hahah

men vet du hva den jeg mener er ??

Skrevet

Måtte bare se over wallen min.. Nope, den har jeg ikke, så da vet jeg ikke hvilken du mener... heldigvis :)

Skrevet

åååå..

hehe...kunne jo bare sett den selv men jeg føler ikke for å drite i buksa akkurat nå...er nydusja,

Skrevet

kan det være den der de plukker opp ei jente, som sitter helt stille i bilen før hun plutselig peker og sier at her døde jeg! så kjører de av veien? vet ikke altså, men var det første som slo meg

Skrevet

uææææ....er det den ???

den er filma på natta,rakk å se at jenta kommer inn i bilen og virker helt tafatt..rolig og stille..

Skrevet

mye mulig det er den da =)

Skrevet

hva heter du på facebook pinky ? send meg en om så kan jeg sende deg filmen

Skrevet

skal se om jeg finner den...

Skrevet

fy faen...jeg begynte å se den men måtte ta hånda over sånn at jeg kun så teksten...og det er jeg glad for..virka sinnsykt skummelt...og jeg er glad for det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...