Gå til innhold

Hvem er din fineste julesang???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er o holy night

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tennes 1000 julelys syns jeg er kjempe fin. Åsså den til Gospel Choir.. en stjerne lyser i natt ( tror det er det den heter.) Men er vel ikke noen julesang da :-)

Skrevet

Mine er en stjerne skinner i natt! Det var den første sangen jeg hørte da jef hadde fått eldste jenta 3 desember ble den spilt på barsel. Så et er min og eldste jenat sin sang:)

Skrevet

O helga natt! Og little drummer boy. Men deilig er jorden er vel kanskje den jeg får mest julestemning av=)

Skrevet

Det lyser i stille grender - den er så koselig:o)

Skrevet

En stjerne skinner i natt, er den aller fineste!

Skrevet

Fairytale of New York - the pogues.

Skrevet

Det lyser i stille grender ( kjenner jeg blir litt rar i halsen, bare av å tenke på den)

Deilig er jorden ( først når sølvguttene synger den er det julekveld)

I all verden, jeg sitter med tårer i øynene jeg. Etter å ha fått barn er jeg blitt ei skikkelig tåreperse. JEG GLEDER MEG TIL JUL!!!!

For første gang skal jeg få tid til å kose meg med kakebaking, julerengjøring, pynte med kos og hygge ( ikke med stress og for syns skyld), lage julekort og det jeg har lyst til...

Skrevet

Og selv om jeg svarte her nå , betyr det IKKE at jeg gleder meg til jul eller orker å følge med på julestresset her inne allerede nå :P

Skrevet

Jeg måååå høre/synge Deilig er jorden før jula ringes inn. Først da er det ordentlig julaften.

Skrevet

Have yourself a merry little christmas - nydelig :)

Skrevet

Gleder meg masse til jul jeg å, de siste tre årene har det dødd noen i slekta mi nærme juletiden,(akkurat som en forbannelse) men nå er alle friske, så nå gleder vi oss alle sammen

Skrevet

Jeg må slutte å lese om dette jeg assa *snufs*

Skrevet

En stjerne skinner i natt er nydelig.. får skikkelig julestemning av den:):) Gleder meg til jul nå=)

Skrevet

Å synge Deilig er jorden i kirken på julaften, det er jul det, den er skikkelig julesang for meg, syns den er så høytidsstemt.

Liker også en stjerne skinner i natt og verdens fineste stjernegutt.

Er egentlig mange julesanger jeg liker, er veldig julete, gleder meg så!!

Skrevet

En stjerne skinner i natt er også min favoritt. I fjor jul hørte vi masse på Jul i svingen cden og den er helt herlig!

Skrevet

Det lyser i stille grender er min favoritt, selv om det er maaaange fine sanger.

Skrevet

chestnuts roasting on an open fire, med nat king cole.. sitter ivrig og laster ned alle sangene som kommer opp nå

Skrevet

Verdens fineste stjernegutt med D.D.E

Den spilte de på radioen da eg låg og pressa ut Lukas =D

Skrevet

signerer denne Doppler

og o-helga natt

Skrevet

VI pleier ofte å synge Deilig er jorden før vi spiser på julaften. Da får jeg helt frysninger. Brødrene mine legger på andre stemmer og resten av familien synger av full hals!

Ellers er the christmas song med nat king cole en absolutt favoritt.

Skrevet

Driving home for christmas med Chris Rea, All I want for christmas is you med Mariah Carey, Santa baby med Kylie Minouge, Last Christmas med Wham, When you wish up on a star med Timmy gresshoppe:) ...og og og..kan visst fortsette i en evighet her altså:) Vi tenner våre lykter, Let it snow, Im dreaming of a white christmas..Ååååå..nå gleder jeg meg til å høre på julemusikk:)

Skrevet

En stjerne skinner i natt...aboslutt fineste julesangen jeg vet om :)

Skrevet

Det hev ei rosa sprunge...eller noe slikt. Bestefar sang alltid den til oss barnebarna.

Skrevet

Julekveld i skogen. Om de gamle som sitter ensomme og glemt hjemme i skogen og spiser kun grøt, og så kommer plutselig deres sønn (det sorte får) fra Amerika og det ble jul allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...