Lillesnuppis Skrevet 18. oktober 2007 #26 Skrevet 18. oktober 2007 Vi var en stor vennegjeng som alltid hang sammen. Både på skolen og i fritiden. Hadde masse venner.
Mor di! Skrevet 18. oktober 2007 #27 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var den ordentlige som var over middels skoleflink, venn med de fleste og godt likt av lærerene. Spilte håndball, fotball og klarinett i skolekorpset. Hadde en fin ungdomstid med gode, nære venner som jeg fortsatt har god kontakt med i dag. Tendenser til å være en litt grå mus, men frika litt mer ut på videregående da jeg farget håret begunderrødt (har alltid hatt blondt hår), jeans med hull i og skinnjakke + startet å røyke og drikke. Nå er håret blondt igjen, og bruker skinnjakka kun til fint. Hullete jeans er byttet ut til helt vanlige...hehe... har forresten slutta å røyke og nå som jeg har en liten en! =)
LegallyBlond Skrevet 18. oktober 2007 #28 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var den som ropte høyest, festet mye, smugrøykte, aldri gjorde lekser men fikk ok karkterer likevel, var obsternasig, rappkjefta og frekk med lærerne, men snill med elevene. Hang med de kule i klassen men var langt fra den kuleste, men var også venner med de andre i klassen, og snakket en del med de som ikke hadde så mange venner. Gikk i "riktige" klær, men kunne også kle meg litt sært til tider. Er ganske forandret nå kan du si...
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #29 Skrevet 18. oktober 2007 Så trist å høre Ravna :-( Ingen skal måtte oppleve sånt.
joplaya Skrevet 18. oktober 2007 #30 Skrevet 18. oktober 2007 jeg var hu rocka, som likte heavy metal, røyka å ga faen i alt..men samtidig var jeg veldig skoleflink, rettferdig å ganske morsom:) hadde masse venner:) gøy tid:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. oktober 2007 #31 Skrevet 18. oktober 2007 Det var heldigvis ikke noe særlig motepress på kullet vårt. Jeg var i en vennegjeng med fire gutter og fire jenter som ikke var den "kuleste". Men vi ble invitert på alle fester og vi hadde mange "assosierte" medlemmer av gjengen vår. Fortsatt henger jeg med denne gjengen, men det er blitt mindre og mindre etter som vi har tatt utdannelse og fått oss kjærester o.l. Men alle var tilstede da jeg giftet meg og vi treffes hvert fall en gang i året alle sammen.
Prish Skrevet 18. oktober 2007 #32 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg gjorde det meste for å få oppmerksomhet. Spilte fotball, men var ikke spesielt flink. Middels poppis. Mange av gutta likte meg. Ville være spesiell, men gled inn i massen likevel.
Tommage♀♂ Skrevet 18. oktober 2007 #33 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var den som "hatet" skolen, aldri gjorde lekser eller leste på prøver. Den som læreren hatet. Den som alltid fikk brev med hjem, og den som hadde mest glemmekryss. Var med i den kule halvdelen av klassen, men det var mange klasser som var mye kulere enn vår. Jeg var den som srev falske meldinger for å slippe å ha gym, men som måtte på friidrettsstevne alikevel siden jeg var den raskeste jenta, som var syyykt redd for å måtte vise kroppen min selv om jeg ser nå at jeg ikke var tykk
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 18. oktober 2007 #34 Skrevet 18. oktober 2007 hehe.... Jeg synes alle "berte-jentene" var ganske så patetiske og dumme (lite intelligente altså), så de gadd jeg ikke å henge med;o) De ville sikkert ikke henge med meg heller så det løste seg jo greit. haha!! Jeg var en av de flinkeste i klassen faglig sett (men ikke til å følge med og levere inn... dessverre), og var stort sett sammen med de jentene som var mest jordnære i klassen. Hadde mange guttevenner, og var sammen med den kjekkeste gutten på skolen (høres jo helt latterlig ut, men det er jo sant da.. haha). Vi var forøvrig sammen fra vi var 13 til vi var 18, så det var ikke et 2 måneders forhold heller;o)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 18. oktober 2007 #35 Skrevet 18. oktober 2007 Guttejenta....stille...blomstret ikke før på vidregående:)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 18. oktober 2007 #36 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var den bråkete svartkledde som hørte på tungmetall og leste Edgar Allan Poe i friminuttene med røyken i kjeften. Samtidig var jeg gryende alkis fra jeg var 12, og veldig deprimert. (jeg slutta å drikke for et par år siden da jeg innså alkistendensen) På den andre siden hadde jeg merkelig nok venner, og var av alle ting elevrådsleder! Jeg var en vanvittig sær person, noe jeg forøvrig er ennå
mam <3 Skrevet 18. oktober 2007 #37 Skrevet 18. oktober 2007 En av klassens flinkeste elever, rart egentlig i og med at hele vinterhalvåret alle 3 år på u.skolen jobbet jeg fra etter skoletid til i 9-10 tiden på kvelden nesten hver dag. Helgene gikk med til festing. :0) Var alle lærere sin store favoritt. Var sammen med alle de kule guttene og jentene, hadde kule klær og var på de kuleste festene og kjente guttene med de kuleste bilene. Hehe.. Kuuult. Men har aldri vært flink med musikk eller sport. Leste mye av pappas faglitteratur og kunne litt om det aller meste. Syns ungsomsskoletiden var helt topp jeg.
Alba44 Skrevet 18. oktober 2007 #38 Skrevet 18. oktober 2007 Ei sosial jente som alltid var VELDIG forelska og begynte å feste. Palestinaskjerf var det fineste jeg hadde. Hihi...
Frk. Vable Skrevet 18. oktober 2007 #39 Skrevet 18. oktober 2007 Var nok med i den "kule" gjengen, med de som gikk på fest og røykte..:!! Men var skoleflink, sånn midt på treet, kanskje litt over?? Hadde noen merkeklær, som Levis 501, men ga litt faen i resten. Gikk med det jeg syns var kult, dvs T-skjorte med Canadaskjorte utenpå... Hehehe Tror faktisk folk husker meg, har alltid vært litt "rappkjeftet" og sagt det jeg mente, mens jeg innerst inne er ganske sjenert...
Himmel og hav Skrevet 18. oktober 2007 #40 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var hun uten kvinnelige former, som var flink i alle fag, var formann i elevrådet og aldri så lite rødstrømpe. Jeg hadde ingen moteplagg, og gikk derfor heller i fjellanorakk og gummistøvler istedetfor "ikkeheltdun"jakke og uekte Isbastøvler. Jeg var sporty og venn med alle gutta, men ville myyye heller vært kjæreste med en :-)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #41 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var hun som var flinkest i klassen og satt med hånda oppe konstant. og hun som strøk i gym fordi ingen ville ha henne på laget. Hun som hadde alle de rette klærne og ikke var noe stygg, men som noen hadde bestemt seg for å ikke like. Jeg var hun som alle snakket høflig med men som ingen var venner med. Hun som hadde venner et annet sted og skulket skolen hver fredag. Hun som alle de skjulte kommentarene var rettet mot. Hun som egentlig aldri ble mobbet, bare oversett og utestengt. Og hun som alle ville være på gruppe med når vi skulle lage prosjekter. faen, jeg hatet ungdomsskolen.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 18. oktober 2007 #42 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var skoleflink - eneste som fikk sekser av 90 elever på engelsk eksamen og i norsk skriftlig. Var venn med alle, men med i en gjeng - ikke de mest populære (håndballjentene), men de ålreite jentene/guttene Var ikke særlig pen på ungdomsskolen, så guttene var ikke ute etter annet å være venner. Men etter jeg begynte på vgs, farget håret, puppa vokste til 75g, jobbet på den lokale nattklubben og fikk mer peiling på sminke var plutselig alle de populære guttene fra ungdomsskolen ute etter meg - men ikke faen om de skulle få meg da hehe. skal forresten gifte meg med samboern min i januar - og han gikk et år over meg på u-skolen! men han var en skikkelig ramp og populær blant jentene - men jeg kan ikke huske han, og ikke han meg heller. sånn kan det gå!
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 18. oktober 2007 #43 Skrevet 18. oktober 2007 jeg var den typiske nerden som alle likte og mobbe... hadde ikke de "riktige" klærne og var for det meste mye for meg selv...
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #44 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var den alle visste hvem var,men som ikke så mange prata med. Jeg har noen venner fra den tida,og det er de eneste som skjønte at jeg ikke smiska med lærerene. Jeg hadde behov for voksenkontakt og det var det bare lærerene og vennene som skjønte. Jeg var og den som ble små mobba(var verre på barneskolen) og trua(uten grunn).
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #45 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var dramaqueen, rappkjefta og forelska i læreren...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. oktober 2007 #46 Skrevet 18. oktober 2007 De første 6årene var jeg negeren.. Var mørk i huden og gjemte meg bort, blant annet skittkastig. Så ble jeg litt større av en stor faen da læreren min snakket me meg og fikk meg til å skrive ting i en loggbok. Fant ut at det ikke kunne bli verre og sa fra hver minste ting i den boken. På ungdomsskolen ble jeg visst bedre og bedre for de, men holdt meg me de vennene jeg hadde opparbeidet meg i 6.klasse, Må si det var en deilig å følelse å slå den beste av de beste (selv om jeg han og han var venner da, hehe:p) i svømming! Når jentene i klassen var skikkelig bitchy fra før og skal komme å si: Wow, så flink du var og begynne å småprate, Bryr meg langt oppi et visst sted.. Faktisk.. 10.klasse var rar igrunn. Var veldig populær, men jeg var ikke interessert i å være populær. Jaja.. VGS var likens første året, andre året flyttet jeg og var veldig populær ifh til fester og denå henge sammen me. Så ble jeg gravid og flyttet hjem..
Kakeåndsen Skrevet 18. oktober 2007 #47 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var lærerenes skrekk siden jeg arresterte de hver gang de tok feil;-) Skoleflink og høylytt, spilte håndball, festet masse og hadde kjæreste med førekort og bil. Litt "natur og ungdom", de mobbedes beskytter og hang så mye på hjørnet sammen med røykerne at alle trodde jeg røyket.
xxxo Skrevet 18. oktober 2007 #48 Skrevet 18. oktober 2007 hm, hva skal jeg si? jeg havnet i den klassen med de peneste og mest populære (for det års trinnet) når jeg begynte på ungdomsskolen, og jeg var absolutt ikke en av dem! jeg var en av de to som gjorde det dårligst faglig i klassen, men han andre var populær så han slapp unna.. uansett hva jeg gjorde (selvom de populære gjorde det samme, som f.eks. å drikke) fikk jeg mange negative kommentarer på det. litt mobbing fra de som mobbet meg på barneskolen (gikk ikke i klasse med de lenger, men møtte dem i gangen og ute). men jeg hadde alltid minst enn venn, til tider flere venner. selvom det ikke vi ikke var så nære venner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå