Gå til innhold

Hvem var du på ungdomsskole tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he. Hvem her inne var datanerd? fest løve? Kulest på skolen? Sports fantast?

Hva var du?

Ble litt inspirert av tråden på krangle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hun i palestinaskjerf som hørte på sær musikk og leste tunge bøker..

Skrevet

Hjelpes, det er jo et halvt århundre siden...

Jeg var nok litt nerd og litt fortballjente.

Skrevet

hehe jeg var nok en av de vanlige..ingen av delene..:)

Skrevet

Da var jeg hun stygge dumme som ingen husket at fantes....

Skrevet

Jeg var hun som skrek høyest, hørte på rap og var lærerens stor skrekk.....

Godt jeg er ferdig med det hihi....

Skrevet

Jeg var en i gjengen.

Var litt sør iforhold til resten av den kule gjengen siden jeg gikk med de klærne jeg ville og ikke Levis 501 og Adidas college-genser.

Jeg var meg selv og ga litt F i hva andre syntes. Men var med de "kule" fordet. Var godt likt blant jentene, god vennine. Guttene likte meg ikke fullt så godt siden jeg var litt spesi;-)

Skrevet

Jeg var jenten som hatet gutter. Ville ikke ha noe kjæreste iallefall.

Drømte om å reise mye, og synst Ace of Base var kule.

Skrevet

jeg var hu stille som satt bakerst som ingen la merke til.. sinnsykt sjenert pga my mobbing..

Skrevet

Jeg var hun sjenerte som ble sprutrød når læreren spurte meg et spørsmål.

Skal bli lærer selv nå ;)

Skrevet

Hehe, jeg var hun som ingen husket... Skrek ikke høyest heller ;o)

"Hun derre...eh...tynne med det lange lyse håret, vettu..."

Skrevet

Gikk i ett med tapeten jeg..... usynlig..

Men siden jeg og ikke brydde meg om merkeklær eller hva som liksom var in på den tiden så ble jeg til tider lagt merke til....

Skrevet

Stille og kjempesjenert, og ikke særlig pen. Hadde også klær som ikke var i nærheten av det som var "in".

Skrevet

Jeg var skoleflink men fortsatt med i en av de "kule" gjengene på skolen(var 2). Hadde ikke de kuleste klærne, hørte på rap(gjør det ennå forresten, bare ikke den samme typen) og var litt stille og er nok ikke den folk husker så godt tror jeg.

Skrevet

Jeg var densom sa mye rart og alltid hadde en kommentar på lager, var frekk og oppsternasig...men ikke slem...

Skrevet

Jeg var vel litt usynlig, hadde stille og rolige venner. Brukte enormt med tid på skolearbeid, pliktoppfyllende, flink i svømming. Spilte i korps og passet barn. Stilen var ordinær og enkel.

Skrevet

Den "normale" vil jeg si, hehe. Skoleflink, litt sjenert (rødme ja.. huff..), og var med som var populær og de som ikke var så populær.

Skrevet

Gikk med rare loppis klær, leste tykke bøker, hørte på sær musikk, en storkjefta aktivist når noe jeg var opptatt ble diskutert, skoleflink og skoletrøtt, friluftsjente, var igrunnen venn med alle. Følte meg veldig utenfor og at ingen tenkte som meg - akkurat som alle andre:)

Skrevet

Litt blondie med store pupper og tupert hår som stod på hjørnet og røkte og tygget tyggis. Vanket med de kule og tøffe, men var ganske snill og grei selv:)

Skrevet

Jeg spilte håndball, men vil ikke kalle meg sporstfantast av den grunn;o) Var vel heller litt sånn midt på treet gjennomsnittlig og prøvde å passe inn i fiskestimen så godt jeg kunne;o/

Skrevet

Jeg var hun som absolutt ingen ville bli sett sammen med. Den høyeste jenta i klassen, med kjedelige klær og liten peiling på musikk. Hun som ble kåret til klassens "Miss Ugly", som var klassens beste i norsk, men den dårligste i gym. En sleivkommentar som "jaså, skal du være sammen med Ravna i helgen" fikk guttene til å fly på hverandre og slåss. Hun som gråt hver dag etter skolen, og som fortsatt sliter med selvtilliten.

Fy f**n for en tid det var!

Skrevet

Jeg var sånn kjedelig "midt på tre". Litt sjenert, gjorde leksene mine, gikk i nøytrale klær, spilte i korps, flink i norsk og særdeles dårlig i sporslige aktiviteter. Men sammen med den kule kisen da (han som ropte høyest av alle vet dere)...hehe....han er forøvrig er min snille sambo i dag =)

Skrevet

Jeg var hun som hang med alle, hadde som regel kule og ordentlige klær. Stor i kjeften, aldri redd for å diskutere og hadde muskuløs guttekropp som jeg var jævlig flau over!!!! Jeg innså selvsagt ikke den gang at guttene erta, plaga og yppa på meg fordi de likte at jeg hadde guttekropp (muskuløs og sterk). De "kule" sportsgutta var ute etter meg som haier, mens de som ikke var fullt så utstyrt med muskler etc hata meg ;) Jeg var midt i puberteten og følte meg direkte mobbet når de ville bryte handbak med meg. Forsåvidt var jeg ikke et godt kjæresteemne siden jeg ALLTID hadde noe å si. Jeg var alltid med på diskusjoner. Og så syntes de sikkert jeg var teit den gangen jeg fikk 3 på en tyskprøve og satt og strigråt! (ja, jeg var sååååå teit da, men for meg var det et nederlag. Jeg fikk alltid 4+ og opp)

Da jeg fikk kyssesyken dalte også sportsånden i meg. Dette var i 10. klasse. Jeg begynte å røyke og var med i den kule gjengen. Var på fest HVER helg, men gjorde aldri noe galt. Har aldri prøvd stoff eller noe sånt.

Nå verken røyker jeg eller drikker. Og var 2barnsmor som 22åring. Jaja, sånn kan det gå :)

Skrevet

Var vel litt "outsider" med rocka klær og hang med guttene på røykehjørnet....Var middels god på skolen, men veldig bra i gym, norsk og engelsk=) Skulle virke kuul og litt "nevermind", men var og er absolutt veldig snill og ikke nevermind.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...