Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #26 Skrevet 18. oktober 2007 hehehehe...som om jeg skulle sagt det selv!
snart mamma t 2:-) Skrevet 18. oktober 2007 #27 Skrevet 18. oktober 2007 ja han virker ut som en klyse!!og det nebbet av en annen verden!!...nesen er jo i veien for øynene,hehe!!huff...jaja han er for inbillsj i mine øyner.
*Vetlis* Skrevet 18. oktober 2007 #28 Skrevet 18. oktober 2007 Eh... er det bare meg som synes han ligner på en litt forbedret utgave av Morten Ram i Rikets røst? Som foresten ikke erveldig kjekk hehe! Men er det noen som vet hvor han er fra? Synes liksom jeg har sett han før?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 18. oktober 2007 #29 Skrevet 18. oktober 2007 Han er fra Romerike et sted. Nes eller noe tror jeg. Han har jobbet ved brannvesenet på Gardermoen leste jeg i avisen i går.
mamma.85 Skrevet 18. oktober 2007 #30 Skrevet 18. oktober 2007 han gikk på skole i kongsvinger, på toppidrettsgymnaset. spilte fotball.. bodd der i 3år..
jente08&jente2010<3 Skrevet 18. oktober 2007 #31 Skrevet 18. oktober 2007 ikke helt min type gitt, ææssjj!
2 tette - med flette Skrevet 18. oktober 2007 #32 Skrevet 18. oktober 2007 Nei FYSJ a meg.. hehe, han er ikke noe særlig til kar Er ganske ufint med gutter som er solariumsbrune synes nå jeg.. Dessuten så er han da litt barnerumpe som noen sier, noe rart med øynene hans også ja, hehe Skulle man hatt en brannmann måtte det jo blitt en brannMANN ! og ikke han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå