Gå til innhold

marius i idol..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja han virker ut som en klyse!!og det nebbet av en annen verden!!...nesen er jo i veien for øynene,hehe!!huff...jaja han er for inbillsj i mine øyner.

Skrevet

Eh... er det bare meg som synes han ligner på en litt forbedret utgave av Morten Ram i Rikets røst? Som foresten ikke erveldig kjekk hehe!

 

Men er det noen som vet hvor han er fra? Synes liksom jeg har sett han før?

Skrevet

Han er fra Romerike et sted. Nes eller noe tror jeg. Han har jobbet ved brannvesenet på Gardermoen leste jeg i avisen i går.

Skrevet

han gikk på skole i kongsvinger, på toppidrettsgymnaset. spilte fotball.. bodd der i 3år..

Skrevet

ikke helt min type gitt, ææssjj!

Skrevet

Nei FYSJ a meg.. hehe, han er ikke noe særlig til kar ;)

 

Er ganske ufint med gutter som er solariumsbrune synes nå jeg.. Dessuten så er han da litt barnerumpe som noen sier, noe rart med øynene hans også ja, hehe :)

 

Skulle man hatt en brannmann måtte det jo blitt en brannMANN ! og ikke han ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...