Gå til innhold

marius i idol..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nam han er kjekk..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.. syns han ser litt for barnslig ut jeg.. noe rart med øynene hans:p

Skrevet

ja det kan du si...hadde gjerne tent på huset mitt for at han kom og reddet meg ja=) hehe(huffda)!! hehe

Skrevet

hehe.. eg tenker iallefall: der e brannmann for meg:P

Skrevet

Nei, fysjom! Han TROR han er kjekk - og det lyser av ham. Jeg synes at han ser ut som han er litt mindre begavet.. Hehh... sier ikke at han er det, men han ser sånn ut. Er dessuten for glætt for min smak..

Men det er godt vi har forskjellig smak :D

Skrevet

kunne aldri vært sammen med den type menn, men han er kjekk forde. sånn fløtepus..hehe

liker mer de mandige mannene jeg. men ikke hårete..hvis du skjønner.. hehe

Skrevet

ja han er for glætt! må være litt mann! ;-)

Skrevet

kordan ser mannen din ut da?=) ehhe send oss bilder da=)=)

Skrevet

ja veldig pen. men er det mulig å skryte mer av yrket sitt. still opp på audition i uniform, og må snakke om det hello. men han går nok videre og kommer nok langt på utseendet

Skrevet

hehe, nei. Da blir dere heilt gale, så får jeg ikke ha han i fred ;-) hehehe

han er perfekt!!!

Skrevet

han er fin å se på ja, men du ser jo på han at han er sån skikkelig fløtepus som "bare er såååå deilig da"... det lyser av hele han.

Skrevet

hahaha.. du lurer ikke oss:P

Skrevet

hehe,,,,slapp av du skal få ha ham i fred uansett=)

Skrevet

Æsj, glattere fløtepus finnes ikke mener no jeg!

Liker best ekte mannfolk jeg, ikke sånne fjortismagneter med sleik og som stiller opp i uniform på audition, det er jo bare ekkelt!

Skrevet

åhhhhrrr han er sååååå kjekk å MANN!!!! grrrrr...vil spise han opp ja!!!=) synst han virker som en ordentlig kar jeg...

Skrevet

Huff.. han blir FOR sjarmeranes å smilanes etter min smak =)

Skrevet

jeg har gått på toppidrettsgymnaset sammen med han.. han er kjekk å se på, men det er vel det! utrolig barnslig...

Skrevet

Haha må bare fortelle om en brannmann jeg datet en gang. Det var jo litt turn-on at han var brannmann, helt til han snakket om det heeeele tiden. Eks. Vi var på by'n, han kjøpte en drink til meg og sa "Du skulle bare visst hvor mange branner jeg måtte slukke for denne". Og dette sa han til ALT! Eks 2. Han får ros for jakka si og sier "Ja, du skulle bare visst hvor mange branner jeg måtte slutte for denne".

Til slutt ble det bare utrolig LAME for å si det sånn:)

Hadde jo ikke noe med Idol Marius å gjøre, men måtte bare nevne det. Sitter og ler for meg selv her nå:)

Skrevet

Jeg liker han ikke. Absolutt ikke. Skikkelig klysete. Han hadde kledd å være svensk. Svensk slæsk. Fysj!

Skrevet

ÆSJ!!! Han er virkelig IKKE nam nei...motbydelig er han,tror han er noe....

KLYSE! og ikke kan han synge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...