Mam&Ama Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 haha.. syns han ser litt for barnslig ut jeg.. noe rart med øynene hans:p
ninobaby Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 ja det kan du si...hadde gjerne tent på huset mitt for at han kom og reddet meg ja=) hehe(huffda)!! hehe
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 hehe.. eg tenker iallefall: der e brannmann for meg:P
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Nei, fysjom! Han TROR han er kjekk - og det lyser av ham. Jeg synes at han ser ut som han er litt mindre begavet.. Hehh... sier ikke at han er det, men han ser sånn ut. Er dessuten for glætt for min smak.. Men det er godt vi har forskjellig smak
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2007 kunne aldri vært sammen med den type menn, men han er kjekk forde. sånn fløtepus..hehe liker mer de mandige mannene jeg. men ikke hårete..hvis du skjønner.. hehe
kajfla Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 ja han er for glætt! må være litt mann! ;-)
ninobaby Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 kordan ser mannen din ut da?=) ehhe send oss bilder da=)=)
ambumamma Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 ja veldig pen. men er det mulig å skryte mer av yrket sitt. still opp på audition i uniform, og må snakke om det hello. men han går nok videre og kommer nok langt på utseendet
kajfla Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 hehe, nei. Da blir dere heilt gale, så får jeg ikke ha han i fred ;-) hehehe han er perfekt!!!
Knøttefrøken Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 han er fin å se på ja, men du ser jo på han at han er sån skikkelig fløtepus som "bare er såååå deilig da"... det lyser av hele han.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. oktober 2007 hahaha.. du lurer ikke oss:P
ninobaby Skrevet 17. oktober 2007 #15 Skrevet 17. oktober 2007 hehe,,,,slapp av du skal få ha ham i fred uansett=)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #17 Skrevet 17. oktober 2007 Æsj, glattere fløtepus finnes ikke mener no jeg! Liker best ekte mannfolk jeg, ikke sånne fjortismagneter med sleik og som stiller opp i uniform på audition, det er jo bare ekkelt!
ninobaby Skrevet 17. oktober 2007 #18 Skrevet 17. oktober 2007 åhhhhrrr han er sååååå kjekk å MANN!!!! grrrrr...vil spise han opp ja!!!=) synst han virker som en ordentlig kar jeg...
mizz25 Skrevet 17. oktober 2007 #19 Skrevet 17. oktober 2007 Huff.. han blir FOR sjarmeranes å smilanes etter min smak =)
mamma.85 Skrevet 17. oktober 2007 #20 Skrevet 17. oktober 2007 jeg har gått på toppidrettsgymnaset sammen med han.. han er kjekk å se på, men det er vel det! utrolig barnslig...
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #21 Skrevet 17. oktober 2007 Han ser ut som ei skikkelig barnerompe... Nei takk*ler*
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #22 Skrevet 17. oktober 2007 Pusegutt, Jeg vil ha Mann med stor M! ;-)
Skurvelurven Skrevet 17. oktober 2007 #23 Skrevet 17. oktober 2007 Haha må bare fortelle om en brannmann jeg datet en gang. Det var jo litt turn-on at han var brannmann, helt til han snakket om det heeeele tiden. Eks. Vi var på by'n, han kjøpte en drink til meg og sa "Du skulle bare visst hvor mange branner jeg måtte slukke for denne". Og dette sa han til ALT! Eks 2. Han får ros for jakka si og sier "Ja, du skulle bare visst hvor mange branner jeg måtte slutte for denne". Til slutt ble det bare utrolig LAME for å si det sånn:) Hadde jo ikke noe med Idol Marius å gjøre, men måtte bare nevne det. Sitter og ler for meg selv her nå
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 18. oktober 2007 #24 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg liker han ikke. Absolutt ikke. Skikkelig klysete. Han hadde kledd å være svensk. Svensk slæsk. Fysj!
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 18. oktober 2007 #25 Skrevet 18. oktober 2007 ÆSJ!!! Han er virkelig IKKE nam nei...motbydelig er han,tror han er noe.... KLYSE! og ikke kan han synge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå