Gå til innhold

Hadde dere innledet et nytt forhold til mann med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra meg som skrev over deg..

Er ingenting ondt ment i mot stebarna mine! De er noen flotte barn, som jeg er blitt glad i. Men hele situasjonen er vanskelig, og jeg vet at det ikke hadde vært like vanskelig om jeg fant en mann uten barn fra før. Men jeg har det jo mye bra sammen med mannen min, og derfor er det vel at man holder ut vanskelighetene.

Men det er tøft.. Altfor tøft noen ganger.. Som nå for eksempel.. Vi prøver å få barn sammen, og ofte kan vi ikke prøve på de riktige dagene fordi han har kranglet med biomor.. eller han er lei seg pga barna (Dårlig samvittighet).. Og da orker han ikke!

Det var bare et eksempel.. Har mange flere om mange forskjellige situasjoner der forholdet vårt blir amputert!

Men til de som ikke tenker det samme som meg; Jeg respekterer det fullt ut! Skulle ønske jeg hadde det på samme måten.. Nyt at dere har det så flott:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ble feil.. Jeg skrev det om "amputert"... ;)

Skrevet

Nei, jeg kom meg unna med den blåtte forskrekkelse. Mange mener nok at jeg ikke har noe på denne siden å gjøre, men jeg synest at temaet er så utrolig spennende så jeg leser, skriver innlegg og synser i vildensky.

Det aller første svaret jeg fikk på mitt første innlegget jeg skrev da jeg traff min "eks" med barn fra før var, kort og godt. LØØØØØØØØØØP!!!!.

Tror vedkommende hadde rett i det.

Aldri skal jeg rote meg bort i en mann med barn fra før igjen. Helt sikker ble jeg da jeg så jordmødre på nrk. En slik fantastisk opplevelse vil jeg dele med en som ikke har opplevd dette før. Da får det heller våge seg at han mentalt fraværende av skrekk i situasjonen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Aldri!!! Hadde jeg vist det jeg vet i dag for noen år siden hadde livet vært 10000000000000000 ganger bedre!!!

Ikke om jeg involverer meg i mann med barn fra før igjen..! NEVER!

Skrevet

Nei!!! Det gjør jeg neppe en gang til.

Er nå i et forhold med en som har to barn fra før av. Håper selvfølgelig at forholdet skal vare forever, noe jeg tror det gjør.

Hvis forholdet skulle ryke, så skal nestemann jeg involverer meg i IKKE ha barn fra før. Det blir et krav. Er dessuten dritlei av biomor som stadig dikterer hvordan høytider skal feires, hvem som skal ha ungene og hvor lenge.

Nei, skulle jeg ha valgt en gang til, så hadde jeg IKKE innledet et forhold til en mann med barn!

Skrevet

Helt klart NEI! Skulle det bli slutt med min nåværende partner (som har barn fra tidligere) og jeg skulle finne en ny "aktuell kandidat" og fikk vite han hadde barn fra tidligere hadde jeg skygget banen med en gang. Ikke snakk om at jeg skal la meg selv gå gjennom dette slitet psykisk en gang til.

Skrevet

ALDRI i livet !!!!!

Og jeg har to biomødre å forholde meg til.

Skjebne verre enn døden!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde aldri innledet et forhold til en mann med barn igjen, ALDRI.

Selv om barnet bare er hos oss 2 ganger i måneden..

Fed up..

Skrevet

jeg sier også aldri i livet!!!!!fått nok av det

Skrevet

Aldir i livet!!! du må ALDRI finne på å ødlegge livet ditt i et forhold med en mann med barn fra før.

Dette vil si et liv med en million ganger så mye unødvendige problemer!

En million ganger så myke eksta konflikter!

En millon gonger ekstra irritasjoner!++++++++++++++++++++(og dette er bare en promille negativitet)

Dette har jeg oppleve TO ganger for mye, og ALDRI mer!!!!! når jeg tenker meg om finner jeg faktisk ikke noe positivt med mann med barn fra før.

finn deg en mann uten barn, og stift din egen familie, der du er hovedkvinnen i familien. Da slipper du å være i en million situasjoner der du føler deg på utsida! 95% av kvinner de kvinnene jeg har pratet med, og som har erfaring fra dette,sier det samme! Ergo: HOLD DEG UNNA:-)

Skrevet

Psst. Denne advarselen er i feil fora. Du må spre budskapet ditt der skilte menn og single, kontaktsøkende kvinner møtes.

• 1 måned senere...
Skrevet

Noepp, never ever!

Levde sammen med en mann og hans barn i 1.5 år og det vil jeg pröve at unngå neste gang jeg möter en mann.

Skrevet

Meg igjen, det gikk nok litt fort her.

Det er så mange personer at forholde seg til, det at en far og biomor bestemmer ting som involverer deg. Alltid föle at folk ser på deg og barnet, er det en slem stemor vi ser?

Finne deg i at bli satt til siden annenhver uke.. + + +.

MEN jeg vil og si at problemet her og i mange andre tilfeller er en far som er tafatt og ikke gjör jobben sin.

Så nei, neste gang vil jeg möte en man som ikke har bagasje og som vil starte en familie med meg!!

Skrevet

Jeg hadde ALDRI igjen satset på en mann med barn fra før nei!!

Man må finne seg i så mye rart. Men det vanskeligste er at man ikke er hovedpersonen i din kjæres liv. Man føler seg så på utsiden!! Man er nr. 2. Punktum.

Skrevet

Nå er jeg jo ikke på jakt, men i et forhold, vi har fellesbarn, han har særkullsbarn. Men skulle det ta slutt med oss, så ville jeg føle det litt lettere å begynne et forhold med en som har barn fra før, siden jeg da også nå har egne barn, enn å skulle gå inn i et forhold med en som ikke hadde egne barn. Det ville da være mer balanse i forholdet, enn hva det er i et forhold der kun den ene har barn fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...