LilleFrøkenL Skrevet 18. oktober 2007 #26 Skrevet 18. oktober 2007 Vi har tenkt på gutt: Birk eller Varg og jente: Ronja,Tuva eller Tilla.. liker også veldig godt Brage:)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 18. oktober 2007 #27 Skrevet 18. oktober 2007 Vi har tenkt om d blir jente:Josefine Sofie etter min gamle søte tante og mamman min. Gutt.................aner ikke, vi har en gutt fra før og er kjempefornøyd med navnet hans så kansje d blir Ragnar2 da;)
AS og lillemor=) Skrevet 18. oktober 2007 #28 Skrevet 18. oktober 2007 ååååh... Ida Eline, det har jeg også tenkt på! Nyyydelig, men også fordi at det ville vært oppkalling med i bildet=)
brooklyn Skrevet 18. oktober 2007 #29 Skrevet 18. oktober 2007 Oi! Har en gutt som heter Theodor og får vi en jente nå skal hun hete Olivia! Og tre av de andre navnene på listen din stemmer med vår liste! Great minds think alike!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. oktober 2007 #30 Skrevet 19. oktober 2007 Er jo så mange fine navn dere kommer med:o) Så dytter litt jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå