Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #26 Skrevet 17. oktober 2007 Nop...de får ført beskjed når alt er overstått!
Valentine nr2 Skrevet 17. oktober 2007 #27 Skrevet 17. oktober 2007 Min mor må få vite det, for hun skal passe storebror. Men svigers får nok ingen beskjed om at vi er på vei, de er heller ikke i landet... Så det har jo heller ingen hensikt. Et par gode venninner får nok en sms, men det er det. Resten får beskjed etterpå. Egentlig litt vanskelig å avgjøre hva man gjør når ting setter i gang. En vet jo ikke hvordan det starter. Kanskje du går hjemme å kjenner på rier også ringer bestevenninnen din.. Da er det vanskelig å ikke si noe! Gjør det som er riktig for dere, da blir det ikke feil ;-)
Mamzen Skrevet 17. oktober 2007 #28 Skrevet 17. oktober 2007 Vi sier selfølgelig ifra når vi er i gang. Arti det da, jeg varsler også de nærmeste vennene mine, men jeg har hatt god tid i fødselsforløpet og da er det koselig med litt venneprat i mens.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #30 Skrevet 17. oktober 2007 Nei..... De får versågod vente i spenning som alle andre..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå