Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #26 Skrevet 16. oktober 2007 ja, men da er vi enige da. de som vil dytte, dytter. de som ikke vil dytte, dytter ikke... TADA..
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #27 Skrevet 16. oktober 2007 selvsagt det er jo litt gøy å krangle da må jo innrømme at jeg la innlegget på skravle av en grunn ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #28 Skrevet 16. oktober 2007 hehe:) og alltid ekstra lett, og morsomt, å krangle med gravide tilstede:) haha:D syns dette ble litt gøy tilslutt nå jeg:)
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #29 Skrevet 16. oktober 2007 jeg er egentlig litt satt ut, for jeg trodde det skulle dabbe av med den ene tråden ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #30 Skrevet 16. oktober 2007 haha, fler som er det. ble jo over 80 innlegg på den første tråden + hvertfall 10 andre tråder om det emnet. vi har skrevet ny bimhistorie om tidenes mest diskuterte sak på bim.no
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #31 Skrevet 16. oktober 2007 "og alltid ekstra lett, og morsomt, å krangle med gravide tilstede:)" pass deg nå
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #32 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg fikk heller ikke sove da jeg var høygravid. Vent litt.. jeg får ikke sove nå heller
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #33 Skrevet 16. oktober 2007 ""og alltid ekstra lett, og morsomt, å krangle med gravide tilstede:)" pass deg nå:p" hehehe:D godt man ahr hormoner å skylde på, eller hva;)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #34 Skrevet 16. oktober 2007 derfor lagde du enda en tråd da eller? hmm.. hehe
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #35 Skrevet 16. oktober 2007 så bra vi kan underholde hverandre da!!!! hva med å lage en ny tråd, for å se om den kan skape enda mer bråk enn denne? hahaha:D neida:)
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #36 Skrevet 16. oktober 2007 Tør ikke.. Hahha :-P Var jo koselig med litt respons da Du får vente til neste gang jeg finner noe koselig å si ;-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #37 Skrevet 16. oktober 2007 jeg har gått glipp av så mye i dag, så jeg må være her til the bitter end, og suge i meg restene... jeg tror allt jeg føler og mener er helt seriøst jeg, det er alle andre som hvisker om hormoner bak min rygg! hehe.. nædda
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #38 Skrevet 16. oktober 2007 okei:) nå er det jo snart jul så da er det jo kos med litt kos
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #39 Skrevet 16. oktober 2007 haha:D hva gjør du om jeg hadde kalt deg for en tikkende hormonbombe:D
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #40 Skrevet 16. oktober 2007 Kan lage en heidundranes julekveld jeg vet du :DDD
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #41 Skrevet 16. oktober 2007 ja, så kan du få tittelen sjefsnissen hehe:D
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #42 Skrevet 16. oktober 2007 begynt og gråte, kanskje skrevet en halv a4 side om hormoner, og noe som faktisk heter EKTE følelser.. høhø
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #43 Skrevet 16. oktober 2007 DEssuten er hormoner høyst reellt.. Det ER dårlig gjort å spise den siste nuddelpakken.. den burde han visst at jeg skulle ha
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #44 Skrevet 16. oktober 2007 hehe, huff da!!!!! visste ikke at gravide haddde ekte følelser *gjemme seg!!!!!!!!*
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #45 Skrevet 16. oktober 2007 men en julefest hadde gjort seg. kommer nok mange da;) er jo ikke akkurat stille rundt deg, så kommer til å bli liv på den festen:D gleder meg allerede hehe
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #46 Skrevet 16. oktober 2007 hihi, men er enig at det å ta siste nuddelpakke er langt over streken. nesten *sende mannen på sofaen grunn* hihihi ;D men nå skal anonym legge seg gitt. dere får ha en god natt da jenter og bebiser:)
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #47 Skrevet 16. oktober 2007 Hopper i loppekasså eg og! God natt Anonym, håper du sender mannen din på sofaen for min skyld - selv om jeg ikke er gravid - men bare i tilfelle liksom :-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #48 Skrevet 16. oktober 2007 øh, eksisterer MESS TV enda.. da går jeg også og legger meg.. go` natt:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #49 Skrevet 16. oktober 2007 Hei. har ikke lest alle kommentarene her, men leste den på skravle. Vil bare si at jeg forstår godt hva du mener med det dytt greiene (selv om jeg ikke er helt enig) men forstår tankegangen din. Du var litt uheldig å fikk ikke skrevet hva du egentlig mente, dermed hugger alle tak og bryr seg ikke om dine forklaringer senere. Det synes jeg er fryktelig dårlig gjort av alle her inne. De kaller deg usympatisk og uten empati, men hva er de da? som ikke gidder å følge med på hva du senere sier, bare plukker ut det de vil høre. Stort sett er det jo folk her som bare bygger videre på de andres mening og har egentlig ikke noen mening selv, de vil bare være med i massen som trekker deg ned, Nei, jeg synes du er utrolig tøff som ikke gir deg, og klarer å stå for det du mener... Ønsker deg masse lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #50 Skrevet 16. oktober 2007 hei til deg anonym 08:39, kanskje en ide å lese alle kommentarene her inne før du uttaler deg. seg ut som "hovedpersonene" (elle rhva jeg skal kalle de) har lagt ned stridsøksa.. så gjør det samme du også var ikke akkurat så ondskapelig stemning på denne tråden. mer overtrøtte kvinner med verdens beste humor hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå