Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Før det går helt galt her. Det jeg skrev, som jeg tror gikk mange hus forbi er at det er helt ok å lure på hvordan noen har det, men å skrive "dytt" uten et "hvordan går det" osv, ser jeg på som innmari teit. Noen skriver også at de håper hun har en grunn osv. Utover det signerer jeg Tribal uten å ha videre interesse av å hugge videre. Bambi kan man ikke sende PM til for hun har alltid vært anonym - derfor måtte jeg rope på henne - forøvrig er det ingen sorg med henne meg bekjent. Heller ingen fæl hendelse som er hendt.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 bla bla bla. gidd å forsvare deg a.............. ???????????????????? de håpet hun har en annen grunn enn at hun har fått en ufrivillig abort. er det så galt å håpe på? og er det så galt å dytte en tråd? var vel viktig det som sto øverst. Ikke alle som orker å lese 20 *går det bra,, hvordan har du det, osv* bedre med et dytt for noen;) dramaqueen som skal henge deg oppi noen dytter
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Og jeg h åper selvsagt også at det går bra med henne. Det jeg prøvde å si med tråden min er at det går ann å skrive noe annet enn dytt. Er man genuint interessert i hvordan folk har det spør man, man DYTTER ikke. Utover det var vel ikke jeg dramaqueen. Jeg stilte et spørsmål og jeg fikk tydelig svar - jeg hadde rett.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 nei, enda en tråd? ikke for å være stygg, men fikk ikke dere forklart dere i de 9 andre trådene?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 hadde rett??? hva mener du??? er ikke alle som er enig med deg i at man er ondskapen selv, selvom man dytter en trist tråd???? nei å får du gi deg. oppmerksomhetsfreak er du. du vil ha oppmerksomhet og hisse opp andre. gratulerer, det fikk du.
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg orker ikke lese alle svarene, for det er så innmari mye drittslenging i absolutt alle trådene. Det er unødvendig. Jeg mente ikke lage et slikt hurlumhei som det tydelig ble her, tydelig at det er mer hormoner i omløp her enn hva jeg ante ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 du er kilden til et rabalder på bim.. å 3 forum. fornøyd?
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 TRE forum??????????? Jeg laget EN tråd jeg, med ETT spørsmål. Jammen godt folk klarer å lage fem store ut av en liten.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 JA TRE FORUM STÅR PÅ HODE PGA DITT INNLEGG!!!!!!!! men det skal du ha. ingen andre før deg som har klart det samme:P
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Alltid skal man skylde på disse hormonene Jeg blir ikke tatt seriøst lengre jeg. alt er bare hormoner. hehe
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 Haha, hvor er det 3de? Vet du, det syns jeg er litt sykt. Det var vel ikke så sinnssykt ille det jeg spurte om vel? Syns dette var litt overdrevent
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 haha, de fleste der var jo fra "bli gravid", altså uen hormoner!!!! så du er flink itl å provosere folk. det værste spørsmålet som tydligvis har blitt stilt:P
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #13 Skrevet 16. oktober 2007 kanskje alle hadde mensen da.. hallo.. det har du ikke tenkt på neeei..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 hahah! nå var det vel ikke abre dettre spm, men masse beskyldninger rundt dette spm som gjorde saken så stor hohohohoho!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #15 Skrevet 16. oktober 2007 haha! mensendamer og gravide skal man tydligvis ikke kødde med nei
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #16 Skrevet 16. oktober 2007 Er jo godt å skylde på hormoner da. Da jeg var gravid fikk jeg til stadighet høre at jeg var sint på grunn av hormoner - ups - glemte at det var det som gjorde meg ekstra rasende. Var ikke meningen å lage en så stor og vill diskusjon som dette ble. Beklager det
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #17 Skrevet 16. oktober 2007 Hahaha huff.. Ja tydeligvis skal man ikke spørre om meldeplikt
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #18 Skrevet 16. oktober 2007 haha! du tente hvertfall pluggene til de fleste her på bim!!!!!!! du er herved kåret til bims uofisielle krnglemester hehehe:D hva syns du?
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #19 Skrevet 16. oktober 2007 Flott tittel å smykke seg med - bare så synd jeg ikke kan bruke den til noe. Men jeg har fått meg en god latter ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #20 Skrevet 16. oktober 2007 noien syns dytting er å gå over streken, andre ikke. syns de som blir dyttet på kan si ifra om de syns det er ubehagelig, eller hva syns du
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #21 Skrevet 16. oktober 2007 jeg syns ikke man skal bli fysisk what so ever.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #22 Skrevet 16. oktober 2007 hahaha! me 2. har helt lættis her:) håper alle kan ta det med et smil i morgen:D
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #23 Skrevet 16. oktober 2007 hva om man skriver *klemme* istedenfor *dytte* da?
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #24 Skrevet 16. oktober 2007 det kan hende, utifra andre innlegg på kranglesiden, at folk syns det er unaturlig og bli koZt på hele tiden. grunnen til at jeg skrev innlegget var ikke BARE den saken som er aktuell på skravle/krangle/overalt nå. Det er bare at det er en trend på bim/dib at man dytter og bare MÅ vite, og tilslutt ser det ganske ekkelt ut, hvis du skjønner hva jeg mener
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #25 Skrevet 16. oktober 2007 skjønner at noen kan oppfatte det slik, selvom jeg ikke gjør det selv:) jeg var en av de *O STORE KRANGLERNE* som snakket ut mot deg. gikk litt fort for seg og ble ganske så hissige alle sammen. sorry for det. ikke alltid så lett å begrense seg i kampens hete. men etterpå så ser man at man sa mye dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå