Gå til innhold

Livet suger så jævlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så saklig det ble her nå da.....

Lykke til Plotten! Håper alt ordner seg,på den ene eller andre måten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som du føler det,har mange følt det før deg..og ingen lærer,før det er for sent....Trist !!

=o(

Ønsker deg lykke til videre...en fot foran den andre,så går det forover.

Håper du aldri er utro igjen!

Det gjør kjempevondt å være den som blir bedratt også,skal jeg si deg......

Skrevet

Ja, det er jeg fullstendig klar over... Jeg ønsker ikke min verste fiende en gang, og gå igjennom det helvete vi har vært igjennom det siste halvåret..

Skrevet

vet ikke hva jeg skal si jeg...for min del må du gjerne komme med alle banneorda du kan,send meg en pm om du vil,jeg vet hvordan du har det..du har det ikke godt nå..

du skal vite at dette kommer nok til å ordne seg..om ikke på den måten du vil,så blir det bedre etterhvert..huff...

syns synd på deg plotten snupp..

KLEMMER PÅ!!

Skrevet

Jeg føler virkelig med deg, og vet hvor utrolig smertefullt sånt er. Noen ganger hjelper det på smerten og hyle ut til med noen saftige gloser. (Ei her som bare er ute etter å provosere tydeligvis) Men håper du får dratt han med på familiekontor eller hva det heter, har ikke vært der selv, men vi har hatt planer om det, men så ordnet det seg.

Ønsker deg lykke til, klem

Skrevet

vi har vært der... Tror egentlig at han bare har tatt en enkel utvei for å bli "kvitt" et av problemene sine.. For har sliter sinnsykt om dagen. Er bare så vannvittig vanskelig å gi slipp på han når jeg vet at han ikke er helt sikker på at han har gjort det rette...

Skrevet

jeg veit åssen det er å miste en man elsker, har hatt det slik selv.. men som jeg har sagt til meg selv når jeg har hatt det vondt og vanskelig er at alle problemer har en løsning, håper dere finner en bra løsning og at alt går bra med deg =) veit ikke om dette hjalp så mye, men føler med deg ihvertfall!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...