Gå til innhold

Livet suger så jævlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja.. Da var det over... Livet mitt har falt fullstendig i grus... Jeg har mista den jeg elsker... Jeg har fucka til mitt eget liv så godt som det går. jeg har begått mitt livs største feil, og kommer aldri til å tilgi meg selv... For å la et såååå skjønt menneske gå fra meg... Min egen feil.. Jeg skjønte alt for sent. Og det gjør så JÆVLIG VONDT. Vær så snill, en eller annen, gi meg en så sinnyk en på trynet så jeg kan få vondt et annet sted.. Enn i hjertet. Finnes ikke noe vondere enn det.. Og i tillegg til at jeg vet sååå jævlig godt at det er min egen feil... fYYyyy faaaaaaan!!!!!! Skyt meg en eller annen... Grav meg ned.. Bare for noen dager... Bare være borte litt. Bitte litt... slippe å ha så vondt... SLippe å tenke på alt jeg har gjort... Mot et annet menneske.. Jeg tror jeg har mere vondt nå enn om jeg hadde drept et menneske... Seriøst.

Åssem i hælvete skal jeg fikse dette da.. klare å gå videre i livet... Uten den jeg virkelig elsker... Gå med den straffa på ryggen for resten av livet... jeg har vært så jævlig blind.. Så jævlig blind. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Helvete...

Fitte forbanna helvete. SATAN. Jeg fikser ikke... Fikser det bare ikke... JA, bare kom med det.. sKyld deg selv.. Jeg vet det, og jeg gjør det. Jeg gravde min egen grav... som det heter... kan noen vær så snill å dytte meg uti.. Hent meg opp når det ikke gjør så forbanna vondt lenger...???

Ja, jeg er patetisk...sitter her og synd på meg selv. Er da elskling det er synd på.. Som har gått igjennom alt dette... Sorry. Sorry for alt... Du vet hva jeg står for... Elsker deg... Selvom alt er forsent...

Liten konklusjon... Tenk dere om to ganger før dere ødelegger alt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært utro eller?

Uansett...ikke godt å ha vondt i hjertet...

Skrevet

Ja, var utro i april.. Trengte tid for meg selv, for å finne ut av ting og tang. Stakkars elskling tilga og håpet på det beste.. I lang tid.. Men nå når jeg har klart å finne ut at det ikke finnes noen annen mann for meg.. Så er det forsent...

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Neimen stakkars deg da, hva har du gjort?!

Har du vært utro mot din samboer?

Skrevet

Skjønner ikke helt nå...kansje fordi jeg er trøtt hehe...

Men har tilga deg gjorde han ikke? Og nå som du vil bare ha han så vil ikke han ha deg?

Skrevet

Du tror det helt sikkert ikke nå, men det går over. Tro meg... det gjør det....

Klemmer på

Skrevet

Ja, han tilga.. Og det er ikke det at jeg var utro som er verst for han nå.. Men alle de andre problemene vi har hatt. Dritten er at det er bare småting.. som at vi var late, lot det gro rundt øra på oss.. Sløsa med penger... Småting i hverdagen som plager begge... nå er han redd for at vi kom til å falle tilbake til det "samme gamle" om noen måneder.. Og han orker ikke dette helvete en gang til. Forstå det den som vil... Jeg forstår ikke noe...

Skrevet

Takker for det... Det gjør bare så jævlig ufattelig vondt.. Og den stakkars lille kroppen vi laget sammen, som sitter uskyldig oppi alt dette... Faaan... Jævla dumme meg.

Skrevet

Usj, for et masete innlegg.

Det går faktisk an få frem smerten sin, og meningene sine uten alle banneordene. Fitte, faen i helvete, satan, skyt meg, gravde min egen grav, forbanna, gi meg på trynet osv osv gir meg et utrolig barnslig inntrykk.

Beklager, prøv igjen.

Klarer ikke synes synd på deg!

Skrevet

Så gi faan i å svare da vel for helvete.

Skrevet

Hva med terapi for parforhold da?!

Uansett jeg synes synd på deg, ikke lett med break ups...og det er sikkert enda verre når man har barn sammen.

Men jeg mener iallefall at det som er "meant to be" det skjer...kansje ikke det du vil høre nå, men du vet jo aldri...kansje det blir dere 2 igjen...!

Skrevet

Herregud, spark en som ligger nede why don't you...

Noen ganger er en saftig regle det eneste som hjelper. Uansett unødvendig å kritisere noen som er lei seg for måten de uttrykker seg på. "så synd at du er trist, men før du klarer å prate ordentlig klarer jeg dessverre ikke å utvise noe sympati. Er det greit at jeg spytter på deg i steden?"

Noen ganger er det best å holde truten sin igjen, sjøla....

Skrevet

Vi har prøvd det meste.. Men jeg har et lite håp enda, om at han kanskje skjønner det etterhvert.. men allikevel tror jeg at jeg har fått mine sjanser og kasta de bort...

Vi har vært fra hverandre i to år før... Og fant tilbake... Men det er vel for mye å håpe at det skjer igjen.. Selvom jeg håper...

Skrevet

sjøla...

...og poenget ditt er?

Kansje du bør lese din egen profil en gang til før du dømmer andre!

Skrevet

Prater du sånn til kjærsten også er det ikke rart han stikker...

Skrevet

Bland ikke inn ting som ikke har med dette å gjøre.. Jeg svarte sjøla... Og selvfølgelig gjør jeg ikke det. Men godt å få skreket ut... Vet at noen der ute kan føle med andre... Og har du problemer med det og, så la vær å les mere... Og ikke svar heller hvis du ikke har noe fornuftig å si...

Skrevet

La det uansett ligge litt så han får tenkt seg om, så ordner seg sikkert. Det rare er at det gjør som regel det:) Begge to må få tenkt seg om litt alene, få det litt på avstand hva som egentlig har skjedd og hvorfor. Husk at barnet har det mye bedre med to"skilte" foreldre enn to som krangler, de merker at noe er galt! Ikke skyld bare på deg selv, dere er to om det uansett!

Skrevet

Jeg holder neppe truten min igjen, og sparker slett ikke noen som ligger nede.

Noen ganger er det rett og slett en liten regle som skal til, vetdu.

Profilen min?

Den er særdeles ironisk, og skrevet i svært sarkastisk stil.

Skrevet

Takk for et litt mere fornuftig svar... Ja, det viktigste i livet er gullet. Gjør alt for at han skal ha det bra. Og ja, sant som du sier. Bedre med mor og far glade på hver sin kant.

Skrevet

Ring meg en dag hvor du sitter i en situasjon hvor du har det vanvittig vondt.. Så skal jeg gi deg en så tåpelig regle som du kom med, så skal vi se om det hjelper. Noen ganger er det faktisk bedre å holde munnen sin. Bedre nå uten banneord eller???

Skrevet

Sarkastisk kanskje, men hvor er ironien? Er du egentlig en arbeidsmaur av en blond babe med store pattiser (?) og smekre vipper? Liker du egentlig rovdyr?

Profilen din tatt i betraktning ville jeg ikke kastet meg over andres måte å uttrykke seg på, da din egen stil også kan oppfattes som både provoserende og barnslig.

Skrevet

Takk for at dere gadd å "høre" på meg, jenter. Alltid godt å ha dere der. =)) Nå hiver jeg meg i bingen og håper på at Ole lukkeøye kommer innom.

Skrevet

sjøla: Tenk deg litt om.

Plotten: Håper det går bra. Selv i de dypeste daler og mørkeste skygger kan ting ordne seg.

Klem

Skrevet

Jeg vil tørre å påstå ca i overkant av 100% av mine vanvittig vonde situasjoner har vært verre en din ene.

Uten at jeg vil utdype noe mer om hva som har gjort meg vanvittig vondt. Det begynner å bli en del, for å si det slik.

Dersom du som sliter med profilen min vil det, kan jeg gjerne sende deg en avhandling på den? På hva jeg virkelig mener og tror?

Får du sove bedre i natt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...