Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #26 Skrevet 18. oktober 2007 Mange nok prøver, og mange nok betaler. Jeg unnlater begge.
Nitte Skrevet 18. oktober 2007 #27 Skrevet 18. oktober 2007 Jaja, skal ikke prøve å omvende deg jeg! :-) Men ikke skyld på uflaks den dagen du blir ferska da! (dummeste jeg hører fra folk som f. eks har mista kortet: Faan, det var uflaks... Atte han sto der lizm...)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #28 Skrevet 18. oktober 2007 Vel, la oss kanskje ikke kalle det uflaks, siden det har en lett apologetisk klang - la oss heller kalle det statistisk avvik ;-) Bilen min er sjelden i farta noe sted det er statistisk relevant at det er kontroll. Og uansett har jeg spart noen år med gebyr innen den tid, så jeg går i pluss en stund til.
Nitte Skrevet 18. oktober 2007 #29 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe, jepp. Samma holdning har jeg til NRK lisensen. ;-)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #32 Skrevet 18. oktober 2007 Full forståelse. Tilsammen er vi lovlydige.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #33 Skrevet 18. oktober 2007 Hytte, samt Tryvann, Solemskogen, Sørskogen og en del andre utferdsparkeringer som vi bruker ukentlig på vinteren, samt slekta som bor på landet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå