Gå til innhold

Jævla astmanazier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, skal ikke prøve å omvende deg jeg! :-) Men ikke skyld på uflaks den dagen du blir ferska da! (dummeste jeg hører fra folk som f. eks har mista kortet: Faan, det var uflaks... Atte han sto der lizm...)

Skrevet

Vel, la oss kanskje ikke kalle det uflaks, siden det har en lett apologetisk klang - la oss heller kalle det statistisk avvik ;-) Bilen min er sjelden i farta noe sted det er statistisk relevant at det er kontroll. Og uansett har jeg spart noen år med gebyr innen den tid, så jeg går i pluss en stund til.

Skrevet

Hehe, jepp. Samma holdning har jeg til NRK lisensen. ;-)

Skrevet

Hytte, samt Tryvann, Solemskogen, Sørskogen og en del andre utferdsparkeringer som vi bruker ukentlig på vinteren, samt slekta som bor på landet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...