Enitsirk79 Skrevet 15. oktober 2007 #26 Skrevet 15. oktober 2007 Har kjøpt Emla-plasteret og har tenkt til å bruke det til 3mnd vaksinen. En ting som gjør at unger griner er at de holdes fast, så det virker jo ikke bedøvelsen mot da.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #27 Skrevet 16. oktober 2007 Hahaha, for en tråd! -Og ikke minst, for en reaksjon på et helt greit svar! Om det der er "å slenge med leppa" og være "bedreviterjævladrittbichtanonym" så lurer jeg på hvilken rosa boble du lever i..!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #28 Skrevet 16. oktober 2007 Står i allefall frem med nick jeg da...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. oktober 2007 #30 Skrevet 16. oktober 2007 Kutt ut da anonym! Skjønner ikke hvorfor alle skal hakke så jævlig på dette innlegget her!! Greit at kremen bare bedøver huden og derfor kun selve stikket, men kan da være vondt nok det!! Og om både mor og barn blir spart for mye skriking på grunn av at stikket ikke er så smertefult så er vel det bare bra? Eller? Hovedsaken er vel at flere har hatt god virkning på kremen og da er det vel ikke så innmari nøye med resten er det vel det da?
Mamman til M&E Skrevet 16. oktober 2007 #31 Skrevet 16. oktober 2007 Bare husk å sett kremen/plasteret på rett plass for det gjorde desverre ikke jeg. Hs måtte stikke et stykke bortenfor men tror kanskje det hjalp litt likevel jeg for det kom ikke en lyd, bare et lite "au" på den siste. Dette var 3 mnd vaksinen. På 5 mnd brukte jeg den ikke og da gråt han litt, ikke mye da heller. Sytes det var litt vanskelig å få av det plasteret jeg, satt liksom så godt på huden, måtte liksom rive det av og det likte han ikke. Er det en lur måte å gjøre det på?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #32 Skrevet 16. oktober 2007 Var hs som rev av plasteret her, men det gikk helt greit. Hvorfor måtte hun stikke et stykke unna? Den skjønte jeg ikke..
Mamman til M&E Skrevet 16. oktober 2007 #33 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg hadde tydligvis satt kremen/plasteret på feil plass. Hun viste meg det før 3 mnd kontr, da jeg spurte henne og jeg trodde at jeg hadde satt det der hun sa. Det hadde jeg tydligvis ikke og hun måtte stikke utenfor det området kremen satt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. oktober 2007 #34 Skrevet 16. oktober 2007 De stikker vel ganske høyt opp gjør de ikke det? Og litt innover på låret? Eller husker jeg helt feil nå?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #35 Skrevet 16. oktober 2007 Der lårmuskelen er tykkest. Og det plasteret er ganske stort, så det skal være greit å "treffe" Gutten min skrek veldig da han fikk sprøytene sist, dvs han skrek mye etter den andre. Og det er både stikket og sprengen sin skyld, tror jeg. Så jeg skal prøve emla nå, for å se om det blir bedre for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå